یزدفردا"بازارچه كار آفريني وتوانمند سازي و تجاري سازي ايده هاي خلاقانه دانشجويان در 47 غرفه و در سالن فني و مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي يزد افتتاح شد .

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، دكتر سيد علي آقا ميرجليلي معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي يزد گفت : تقويت و  توسعه روحيه كار آفريني در بين دانشجويان را از اهداف برپايي اين بازارچه دانست .

ميرجليلي افزود : در راستاي سياست هاي دانشگاه آزاد اسلامي و با توجه به رسالت حوزه معاونت دانشجويي دانشگاه جهت ايجاد تقويت و توسعه روحيه كار آفريني در بين دانشجويان دانشگاه برگزاري بازارچه در دستور كار قرار گرفت .

وي گفت : اين بازارچه در دو بخش فروش و ارائه ابتكارات و خلاقيت ها برگزار مي شود .

دكتر سيد علي آقا ميرجليلي با اعلام خبر اختصاص بخشي از نمايشگاه به صنعت اعلام كرد : لزوم ارتباط صنعت با دانشگاه هميشه حس شده و اين دو بخش يعني صنعت و دانشگاه از هم جدا شدني نيستند چرا كه هر طرح و ايده نو و خلاقانه كه در صنعت كاربردي مي شود ،حاصل تفكر و تامل جامعه دانشگاهي است و در مقابل اگر به كار گيري اين طرح و ايده در صنعت كشور صورت نپذيرد هيچگاه تفكر دانشگاهي آن هويدا نخواهد شد .

ميرجليلي در پايان از برنامه بازديد دانشجويان برخي از دانشگاه هاي آزاد استان از اين بازارچه خبر داد و اظهار كرد : نحوه عملكرد غرفه ها در طول برگزاري بازارچه ارزيابي شده و در پايان به غرفه هاي برتر به رسم ياد بود لوح تقدير و جوايزي اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است این بازارچه هر ساله آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می شود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا