پنجمین بازارچه کار آفرینی و توانمند سازی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضوربی سابقه سازمان صنعت،معدن وتجارت استان در سالن فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی یزد افتتاح شد

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا محمد رضا علمدار یزدی در این بازدید از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات و پیشرفتهای آن دو واحد قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد ، حضوراین سازمان برای اولین باردر این بازارچه  با هدف ارتباط  صنعت و دانشگاه ،هدایت دانشجویان به سمت صنعت و کار آفرینی ، تبیین مراحل اخذ جواز، گرفتن پروانه  بهره برداری و مراحل سرمایه گذاری و اولویت های آن صورت پذیرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز با اعلام خبر اختصاص بخشی از نمایشگاه به صنعت اعلام کرد: لزوم ارتباط صنعت با دانشگاه همیشه حس می‌شود و این دو بخش یعنی صنعت و دانشگاه از هم جدا شدنی نیستند چرا که هر طرح و ایده نو و خلاقانه که در صنعت کاربردی می‌شود، حاصل تفکر و تامل جامعه دانشگاهی است و در مقابل اگر به کار‌گیری این طرح و ایده در صنعت کشور صورت نپذیرد هیچگاه تفکر دانشگاهی آن هویدا نخواهد شد.

بنابراین گزارش مدیر کل حوزه استاندار ، معاونت پژوهشی و دبیر هیئت امنائ دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مسئولین نیز ازغرفه سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد بازدید کردند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا