یزدفردا " حضرت آیت الله وافی به مناسبت  حلول ماه مبارک رمضان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم : قد أقبل إلیکم شهر اللَّه بالبرکة و الرَّحمة و المغفرة

برادران و خواهران استان دارالعباده یزد
با عرض تبریک بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان پروردگار تبارک و تعالی را سپاسگزاریم بار دیگر توفیق به ما عنابت فرمود این ماه عزیز را درک کنیم و امید است بتوانیم از فیوضات آن بهره مند گردیم.
خداوند سبحان در این ماه ، بندگانش را به میهمانی خود فراخوانده و کرامتش را بر آنان تمام کرده است.
قرآن کریم که کتاب هدایت است در این ماه نازل شده و برای نجات بشریت از انحراف عقیدتی، اخلاقی و عملی ، راه روشنی برای آنان ترسیم فرموده است.
انسانها در این ماه عزیز با خویشتن داری، کنترل هواهای نفسانی و رعایت حدود الهی میتوانند به مراحل کمال برسند و روحیه اخلاص و تقوی را در خودشان تقویت نمایند.
روایات اسلامی ماه مبارک رمضان را ماه روزه ، ماه اسلام، ماه پاک شدن از پلیدی های روحی، ماه خالص شدن از آلودگی های اخلاقی ، ماه قیام برای خدا ، ماه رشد مبانی معنوی و ماه آزاد شدن از آتش معرفی نموده است.
امید آن را داریم که بتوانیم همانند بندگان صالح خداوند از این سفره گسترده الهی برخوردار گردیم و اساس تقوی را که عمل به واجبات و ترک محرمات است در خودمان ریشه دار سازیم.
روزهایمان را با روزه داری ، خدمت به بندگان و کسب معیشت حلال سپری نماییم و سحرها را با تضرع در پیشگاه الهی از حضرتش مسئلت کنیم برکات مادی و معنوی و نعمتهای دنیا و آخرت را برای ما پایدار داشته ، اقشار محترم جامعه ، بخصوص جوانان برومند کشور اسلامی را در این جهان پر آشوب و در میان امواج خروشان فتنه ها که همه جا را احاطه کرده است از انحطاط اخلاقی و سقوط در منجلاب فساد محافظت فرماید.
امنیت عمومی و استقلال ما را در ظلّ توجهات امام عصر ارواحنا فداه و در پرتو عمل به رهنمودهای قائد عظیم الشأن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی برای همیشه ثابت بدارد.
با همه وجود از ذات بی نیاز حضرت احدیّت عزشأنه میخواهیم مسئولین نظام را درتحقق بخشیدن به جامعه اسلامی یاری فرماید و مردم متعهد و پرتلاش ما را در انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن با توجه به شاخصه های مقام معظم رهبری دام ظله و پاسداری از آرمانهای شهدای والامقام توفیق بیشتر عنایت کند.
ابوالقاسم وافی خدمتگزار مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا