یزدفردا :شنیدیم که که معاون امور عمرانی استانداری یزد سنت حسنه ای برپا کرده و درماه بعضی از یکشنبه ها در شهرستانهای استان پذیرای ارباب رجوع های خود می باشد تا مشکلات خود در ملاقاتی رودررو مطرح کنند و مردم برای ملاقات عمومی مجبور به سفرنشوند. برنامه ریزی کردیم تا یکروز همراه معاون امور عمرانی استانداری یزد به یکی از شهرهای استان یزد برویم و سفر معاون استاندار یزد را به تصویر بکشیم عصر شنبه هماهنگ کردیم، گفتند 6.20 صبح مهندس سید حسینی معاون امور عمرانی از یزد حرکت می کند .

یزدفردا :شنیدیم که که معاون امور عمرانی استانداری یزد سنت حسنه ای برپا کرده و درماه بعضی از یکشنبه ها در شهرستانهای استان پذیرای ارباب رجوع های خود می باشد تا مشکلات خود در ملاقاتی رودررو مطرح کنند و مردم  برای ملاقات عمومی مجبور به سفرنشوند.

برنامه ریزی کردیم تا  یکروز همراه معاون امور عمرانی استانداری یزد  به یکی از شهرهای استان یزد  برویم و سفر معاون استاندار یزد  را به تصویر بکشیم عصر شنبه هماهنگ کردیم، گفتند 6.20 صبح مهندس سید حسینی معاون امور عمرانی از یزد حرکت می کند .

با هزار یاعلی مدد به همراه همکارمان در  یزدفردا راس 6.30 از استانداری حرکت کرده و ساعت 6.30 دقیقه خودرا به دوراهی بافق رساندیم اما قدری دیر رسیدیم و حرکت انجام شده بود ما هم راهمان را ادامه دادیم و بالاخره اول بافق خودرو معاون امور عمرانی استانداری یزد را دیدیم و از آنجا به بعد شما نیز میهمان ما باشید تا به همراه مهندس طلایی فرماندار همیشه در دسترس بافق که روزگاری رکورد جوان ترین بخشدار ایران در زمان دولت خاتمی یدک می کشید برنامه ها ی معاون امور عمرانی در بافق را به تصویر بکشیم وانشالله گزارش های متنی را د ادامه تقدیم خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

ادامه دارد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا