رقابت سخت مهندسان جوان در اولین دوره مسابقات بین المللی سازه های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی استان یزد پایان گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، 452 سازه از 12 کشور جهان در 7 گرایش از روز چهارشنبه مورخ 96/2/6 به رقابت پرداختند که در پایان 2 روز از این مسابقات نتایج زیر بدست آمد.

در گرایش راندمان دانشجویی به ترتیب دانشگاه فنی و حرفه ای استان های یزد، کرمانشاه و زنجان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در گرایش هدفمند دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد مقام اول، دبیرستان پارسا استان اصفهان مقام دوم و دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد مقام سوم را کسب نمودند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی مقام اول گرایش سنگین، دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد مقام دوم و دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه مقام سوم این گرایش را دریافت نمودند.

در قسمت ستون فشاری تیم فولاد سازان کیوان، دانشگاه خواجه نصیر طوسی و دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

در گرایش المان شهری تیم  دانشکده رقیه (س)  مقام اول و  تیم هایی از دانشکده امام علی (ع)  مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

در گرایش پل عابر پیاده زیبا تیم های  دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد نیز توانستند هر سه مقام برتر این گرایش را کسب نمایند.

مجتمع آموزشی اختر دانش مقام اول و دوم راندمان دانش آموزی  و هنرستان صنایع لاستیک مقام سوم این گرایش را بدست آورد.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این مسابقات از تیم های برتر با اهدا لوح و تندیس و جوایز نقدی به ارزش بیست و سه میلیون تومان  قدردانی بعمل آمد.         










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا