یزد فردا: مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: یک زوج مهریزی، دو فیش سفر به سرزمین وحی خود را برای کمک به تکمیل و تجهیز این بیمارستان اهدا کردند.

یزد فردا: مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: یک زوج مهریزی، دو فیش سفر به سرزمین وحی خود را برای کمک به تکمیل و تجهیز این بیمارستان اهدا کردند.
سید رسول محسن زاده  گفت: یاسر زارع بیدکی به اتفاق همسرش فیش حج عمره خود را در راستای انجام طرح های عمرانی و خرید تجهیزات به بیمارستان واگذار کرد.
وی ادامه داد: تاکنون 30 خیر مهریزی و نیکوکاران خارج از استان نیز با بیمارستان مهریز همکاری داشته اند و امیدواریم این روند ادامه یابد و با کمک های نوع دوستانه خیران بتوان نسبت به تکمیل و تجهیز آن اقدام کرد.
این مسئول اظهار داشت: در سال های اخیر با کمک خیران ضریب تخت بیمارستان مهریز از 30 درصد به 97 درصد ارتقاء یافته و آمار بستری های بیمارستان پنج برابر شده است.
محسن زاده افزود: در طرح توسعه ، بیمارستان مهریز از 96 تخت به 250 تخت ارتقاء پیدا می کند و طبقه اول شامل هشت اتاق عمل جراحی از جمله اتاق عمل جراحی قلب و مغز و اعصاب و بلوک های سازمانی است که در صورت تکمیل این طرح افزون بر 600 نفر نیز پرسنل به کارکنان بیمارستان اضافه شده و به قطب سلامت و درمان در منطقه تبدیل می شود.
مدیر بیمارستان مهریز گفت: علاوه بر طرح توسعه بیمارستان، برخی دستگاه ها و تجهیزات پزشکی که فاقد آن است باعث افزایش هزینه ها است و به علت بعد مسافت تا مرکز استان، امکان نجات بیماران با وضعیت حاد مانند بیماران ضربه مغزی کاهش می یابد.
محسن زاده گفت: با توجه به گسترده بودن طرح و خرید تجهیزات مهم و ضروری برای بیمارستان و عام المنفعه بودن آن و نیز برای کاهش زمان احیاء بیماران و ضرورت نجات جان مردم امیدواریم خیران مانندگذشته بیمارستان مهریز را حمایت کنند.
اولین همایش بزرگ خیران بیمارستان ساز در روز پنجشنبه هشتم تیرماه از ساعت هشت صبح به همت بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز در دانشگاه شکیب این شهرستان برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا