یزد فردا : امام‌جمعه موقت میبد یزد گفت: تنها راه‌حل عبور از مشکلات اقتصادی؛اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است.

بحجت‌الاسلام محمد اعرافی امام‌جمعه موقت میبد با تبریک میلاد امام رضا (ع) و توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: باید در زندگی تقوای الهی را رعایت کنیم و از گناه دوری‌کنیم تا از شیعیان واقعی حضرت حجت باشیم.
وی با اشاره به وجود نهضت‌های شکل‌گرفته در تاریخ ایران تصریح کرد: تنها نهضتی که به هدف اصلی خود رسید و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی شکل گرفت نهضت انقلاب اسلامی بود که با بصیرت مردم و خواص و اعتماد همه‌جانبه مردم همراه بود.
امام‌جمعه موقت میبد همچنین بابیان اینکه امریکای جنایتکار نقش اصلی جنایات در تمام کشورها را ایفا می‌کند گفت: کشوری که مدعی حقوق بشر است، اما جنایاتی چون بمب باران اتمی هیروشیما را انجام می‌دهد و هزاران بی‌گناه را قتل‌عام می‌کند که نمونه بارز آن اکنون در یمن و سوریه و عراق و افغانستان در حال انجام است.
حجت‌الاسلام اعرافی در ادامه با اشاره حکم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب دولت دوازدهم توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تنفیذ یک مراسم تشریفاتی نیست و رسالتی قانونی از طرف رهبر انقلاب است که در چارچوب اختیارات ایشان است و رئیس‌جمهور متعهد می‌شود که تمام برنامه‌های خود را طبق راهنمایی‌ها و منویات ایشان عمل کند.
امام‌جمعه موقت میبد تأکید کرد: رئیس‌جمهور دولت دوازدهم باید توجه داشته باشند که به درد مردم رسیدگی کنند و مشکلات پابرهنگان انقلاب و مردم اعم از اقتصادی و بیکاری و رکود و گرانی را برطرف کند.
وی با برشمردن تحریم‌های جدید امریکا به نام مادر تحریم افزودند: هدف اصلی دشمن چیزی جز سقوط نظام نیست و می‌خواهند سپاه و بسیج را تضعیف کنند چراکه سپاه و بسیج یکی از عوامل اصلی قدرت نظام و کشور هستند.
خطیب جمعه موقت میبد بابیان اینکه تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی در کشور در گروه عمل به منویات رهبری است عنوان کرد: مسئولان بدانند طبق فرمایشات رهبر انقلاب نباید به دشمن اعتماد کرد و هرکجا به دشمن اعتماد کردیم و به منویات رهبری عمل نشد متضرر شدیم و تنها راه مقابله با مشکلات عمل به اقتصاد مقاومتی است.
حجت‌الاسلام محمد اعرافی در پایان تنها راه‌حل عبور از مشکلات و تحریم‌ها و بازگشایی گره‌های اقتصادی کشور را توجه به تولید داخلی دانست و افزود: دولت دوازدهم باید با حمایت مردم به وعده‌های داده‌شده عمل کند و سروسامانی به اقتصاد مقاومتی بدهد و به کسانی که در رکود و گرانی متضرر شده‌اند توجه بیشتر کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا