استاندار يزد از همه مديران خواست تا اگر به مردم قولي دادند، با همه توان در راستاي انجام آن بكوشند و به مردم متعهد باشند و در صورتيكه كاري را غير قابل انجام مي دانند، با صداقت و صراحت و شفافيت، علت عدم انجام و مقدور نبودن آن را اعلام نمايند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، سيد محمد ميرمحمدي در نشست مشترك با فرمانداران و بخشداران سراسر استان كه در بافق برگزار شد، اطلاع رساني مناسب از سوي مسئولين به مردم در ارتباط با اقدامات انجام شده و جلب اعتماد مردم را دو نكته اساسي دانست كه بايد مورد توجه مديران قرار گيرد و آنگاه افزود: هيچگاه نبايد گزارشي غيرواقعي به مردم ارئه شود بلكه همواره بايد گزارشات براي مردم ملموس باشد تا خود در خصوص آن قضاوت كنند.
استاندار يزد سپس بر لزوم برقراري ارتباط موثر و تنگاتنگ ميان فرمانداران و بخشداران با اقشار مختلف مردم تاكيد كرد و گفت: در مواجهه با مردم بايد بر دو موضوع قانون واعتبارات تاكيد كنيد بدين معني كه تمامي امور بايد در چارچوب قانون باشد و اعتبار لازم جهت اجرا براي آن پيش بيني شده باشد.
وي از همه مديران خواست تا اگر به مردم قولي دادند، با همه توان در راستاي انجام آن بكوشند و به مردم متعهد باشند و در صورتيكه كاري را غير قابل انجام دادن مي دانند، با صداقت و صراحت و شفافيت، علت عدم انجام و مقدور نبودن آن را اعلام نمايند.
عالي ترين مقام اجرايي استان با اشاره به در پيش بودن هفته دولت ، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر، از مسئولين خواست تا هم از فرصت اين هفته و هم از همه ايام براي ارائه گزارش به مردم بهره گيرند و از فرصت گزارش دادن به مردم براي افزايش سطح همدلي و همزباني استفاده نمايند.
استاندار يزد، تكرار گزارشات و مداومت در بيان و انتقال مفاهيم آن به مردم به طرق مختلف را بسيار كارساز دانست و خاطر نشان نمود: اين امر باعث مي شود تا گزارشات در ذهن مردم جاي گيرد و ايشان را در پيگيري امور و همراهي و كمك به دولت ترغيب نمايد.
ميرمحمدي آنگاه بر لزوم فراگيري آموزشهاي مختلف از جمله آموزشهاي حين خدمت براي مديران استان تاكيد كرد و خاطر نشان نمود: مديريت بحران تنها به بحرانهاي زيست محيطي وطبيعي ختم نمي شود بلكه در همه زمينه هاي سياسي، امنيتي، اجتماعي و فرهنگي، مديران بايد آمادگي مديريت بحرانها را داشته باشند و اين نيازمند آموزش و فراگيري است.
استاندار با تاكيد بر اين نكته كه" در هفته دولت بايد به همه اقشار توجه صورت گيرد" بر لزوم تلااش مديران در راستاي تحكيم ارزشهاي ملي و ديني در جامعه تاكيد كرد و گفت: ما مردمي هستيم كه از ريشه هاي هويتي ارزشمندي برخورداريم و همچنين از ارزشهاي ديني والايي بهره مند هستيم و مديران بايد بكوشند تا به دور از نگاه جناحي و گروهي، اين ارزشها را در جامعه پاس داشته و به تعالي برسانند و حافظ غرور ملي و هويت ديني مردم باشند.
وي در پايان بارديگر ياد شهيدان رجائي و باهنر را گرامي داشت و بر مستند سازي امور توسط مدسيران جهت جلوگيري از اتلاف وقت و اشراف بر اقدامات انجام شده تاكيد كرد  و از همه فرمانداران و بخشداران خواست تا در اين هفته و در همه ايام سال با جديت و توانمندي به حل و فصل امور و برقراري ارتباط با مردم و مديريت حوزه هاي تحت امر خود بپردازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا