یزد فردا :حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: ماه محرم برای تمام شیعیان جهان ماه حزن و اندوه است چرا که این ماه ماه حزن و اندوه اهل بیت پیامبر(ص) است.

وی خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی ایران به حمدالله با امنیت بالایی که وجود دارد، مردم به صورت آزادانه و با شور و حرارت بسیار خاصی اقدام به برگزاری مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) می‌کنند.
امام جمعه مهریز به سخنان ابلهانه و سخیف ترامپ در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: ترامپ در این سخنان به خوبی نشان داد که نسبت به توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی ایران درمانده شده است.
محی‌الدینی ادامه داد: این یاوه‌گویی‌ها و سخنان بدون منطق ترامپ را تمام مردم ایران به صورت یکصدا محکوم کردند و رئیس جمهور ایران هم در سخنان خود در سازمان ملل به خوبی نسبت به آن موضع گیری کرد.
وی با اشاره به اینکه سخنان ترامپ هیچ ارزشی ندارد، بیان کرد: این سخنان و ادامه آن آمریکا را بیش از پیش منزوی‌تر می‌کند و همه جهان متوجه بدعهدی‌ها و خفت آمریکایی‌ها می‌شود.
امام جمعه مهریز به دهه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه بسیار مهم دینی در اسلام هستند که ترک آنها سبب گمراهی انسان‌ها می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا