محمود زارع در دیدار با زاده رحمانی فرماندار بافق گفت: رتبه اول به لحاظ آمار جذب دانش آموزان به رشته های هنرستانی در استان یزد به بافق اختصاص دارد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به همراه مدیر و معاونین آموزش و پرورش بافق با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش در این دیدار به بیان مسائل پیش روی دانش آموزان دوره های متوسطه پرداخت و گفت: رتبه اول به لحاظ آمار جذب دانش آموزان به رشته های هنرستانی در استان یزد به بافق اختصاص دارد.

محمود زارع همچنین بر ضرورت همگام سازی رشته های تحصیلی هنرستان ها با وضعیت اشتغال و کسب کار خاص هر منطقه تاکید کرد و افزود: با بررسی سند اشتغال منطقه رشته های تحصیلی مورد نیاز در مقاطع مختلف چه دانشگاهی و چه در دبیرستان و هنرستان در شهرستان ایجاد شود.

وی همچنین از مساعدت و حمایت های فرماندار بافق از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه زاده رحمانی فرماندار بافق نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته و پروژه های در دست اقدام حوزه آموزش و پرورش، آمادگی خود را در جهت توسعه و پیشبرد اهداف نظام آموزشی شهرستان اعلام نمود.

گفتنی است در پایان این دیدار از 3 نفر از دانش آموزان ممتاز در آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه اول و دوم با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد و مقرر شد ٦ نفر دانش آموزي كه رتبه هاي برتر آزمون مدارس نمونه را از آن خود كرده اند در آينده نزديك توسط فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش تجليل شوند.


 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا