آيين تكريم رحمت اله رحمتي، قائم مقام سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با حضور رييس و ديگر مسؤولان اين سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، اين مراسم به منظور تقدير از اقدامات و تلاش هاي رحمت اله رحمتي در راستاي تحقق اهداف سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور برگزار شد.

دكتر سليمان پاك سرشت، معاون وزير و رييس اين سازمان ضمن تقدير از حضور اثربخش وتلاش هاي قائم مقام اين سازمان بيان داشت: آزادگي و بزرگ مردي از بارزترين ويژگي هاي ايشان مي باشد .

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در ادامه تواضع و فروتني قائم مقام سازمان را ارج نهاده و به نقش اثرگذار وي در مواجهه با مسائل و مسؤوليت پذيري در تصميمات مهم اشاره كرد.

دكتر سليمان پاك سرشت اظهار اميدواري كرد كه  همواره از تجربيات و اندوخته هاي  رحمت اله رحمتي در اجراي برنامه ها و سياست هاي سازماني بهره مند شويم.

وي در پايان براي رحمت اله رحمتي آرزوي توفيق و دعاي خير در تمامي عرصه هاي زندگي و خدمت كرد.

رحمت اله رحمتي نيز در مراسم مذكور بيان داشت: در اين دوره از خدمت در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با نگاهي نو نسبت به گذشته تمام تلاش خود را براي رفع حواشي و ايجاد آرامش سازماني در سايه قوانين  مقررات به كار گرفتم.

وي خدمت در اين سازمان را توفيق و عنايت الهي عنوان و اظهار اميدواري كرد كه نتيجه تلاش ها و خدمات صورت گرفته در مسير خدمت به كشور و مردم نتيجه بخش بوده باشد.

شايان ذكر است، در مراسم مذكور توسط معاونين و مديران كل ستادي از اقدامات قائم مقام سابق سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تقديرشد.

در پايان لوح تقديري از سوي معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به وي اهدا شد.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا