اولین بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره بار در بافق صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مراسم افتتاح اولین بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره بار بافق صبح امروز با حضور فرماندار،شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر،بخشدار،رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق با اظهار خرسندی از این امر گفت: تجربه نشان داده است تنظیم بازار زمانی اتفاق میفتد که ایجاد رقابت شود و جدا از مقیاس این پروژه بسیار می تواند در تنظیم بازار میوه و تره بار و رفاه مردم تاثیر گذار باشد.

وی افزود: امیدواریم این بازارچه ها که اولین آن امروز در بافق به بهره برداری رسید،افزایش یابد و هر چه سریعتر در جایگاه اصلی خود در جوار پارک آبشار با گستره و مساحت و امکانات بیشتر مستقر و راه اندازی شود تا مردم بتوانند خرید های خود را باقیمت مناسب و کیفیت بهتر انجام دهند.

همچنین سید علی نوروززاده،شهردار بافق با اشاره به رسالت و وظیفه شهرداری در ایجاد بازارچه های میوه و تربار در نقاط مختلف شهر گفت: با توجه به وظیفه ای که شهرداری در این زمینه دارد، نیاز است که عرضه مستقیم میوه و تره بار در مجموعه شهر با بهترین شرایط انجام شود و امروز در آستانه فرا رسیدن روز شهرداری و دهیاری ها این امر برای اولین بار در شهرستان انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اظهار امیدواری از این جریان در ایجاد تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده، خاطر نشان کرد:یکی از اهداف ما حمایت از تولیدکنندگان محلی در زمینه میوه و تره بار است و غرفه ای در این محل در نظر گرفته شد تا تولیدات مجموعه شهرستان بافق به ویژه روستاییان قابل عرضه باشد.

شهردار بافق اعتبار این مجموعه را مبلغی بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی اعلام کرد و یادآور شد: این محل موقت و مجموعه اصلی میدان و بازارچه میوه و تربار شهرستان در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان سال جاری به طور کامل راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه این بازارچه ها در ۲ نقطه از شهر به بهره برداری خواهد رسید،افزود: یک بازارچه در حاشیه میدان مادر( درجوار پارک آبشار) و دیگری میدان و بازارچه اصلی که در ورودی شهر با مساحت ۱۸ هزار متر در حال طراحی و اجرا با مشارکت بخش خصوصی می باشد.

نوروززاده در پایان سخنان خود گفت: در تمامی مراحل تهیه،عرضه و فروش محصولات،ستاد تنظیم بازار بر قیمت های این مجموعه نظارت خواهد داشت تا محصولات با قیمت متعادل تر از قبل و با رعایت حقوق مصرف کنندگان به بهترین شکل در اختیار مردم قرار گیرد.

شایان ذکر است،بازارچه عرضه مستقیم میوه و تربار بافق هم اکنون در بلوار بسیج،جنب اداره جهاد کشاورزی دائر می باشد.

منبع: آفتاب بافق










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا