یزدفردا :مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد معرفی شد

یزد ـ سیدحسین پیغمبری در مراسمی با حضور مسئولان استان یزد به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد معرفی شد.

این مراسم که با حضور دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استان و معاون فرهنگی کانون کشور و مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر کل صدا و سیمای استان  وبسیاری از هنرمندان پیشکسوت  استان و مشهورین برنامه های صدا و سیمای استان

برگزارشد دکتر دانافر تودیع و سید حسن پیغمبری معرفی شد .

 به گزارش یزدفردا  مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: تمام تلاش خود را به امید بجا گذاشتن ردپایی ماندگار برای نسل‌های بعدی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد به کار می‌گیریم.

سیدحسین پیغمبری با ابراز خرسندی از اینکه بعد از ماموریت ۲۳ ساله به کانون پرورشی بازگشته‌ است، اظهار داشت: در مدت فعالیت خود در صدا و سیما از مدیران آن درس خلق ماندگار فرا گرفتم.

وی همچنین ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وی عنوان کرد: از اینکه با کام شیرین به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بازگشتم، خرسندم و همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت برای اینکه این کانون را در خطه کویری یزد با کمک همکاران خوش ذوق کانون به اهداف عالی تعیین شده، برسانم.

محمدرضا آخوندی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: مدیریت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار شیرینی، حساسیت‌هایی دارد که به طور قطع مدیرانی که خود از کانون برخاسته‌اند، می‌توانند مدیریت بسیار خوب و موفقی داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا