یزد فردا،صادق محصولي در هجدهمين نشست هيئت نمايندگان اتاق ايران اظهار داشت: شعارهاي دولت نهم با نامگذاري مقام معظم رهبري براي دهه چهارم انقلاب كه پيشرفت چشمگير و عدالت محسوس است انطباق دارد.
وي افزود: در خصوص توليد ثروت اگر كسي بدون اينكه اختلاسي انجام دهد ثروتي توليد كرده باشد بايد مورد تشويق قرار گيرد.
محصولي گفت: تا فرهنگ‌سازي كاري انجام نشود پياده سازي آن ممكن نيست و نبايد با منافع اصلي كه با سياست‌هاي نظام گره خورده است سياسي برخورد كنيم.
وزير كشور با بيان اينكه درست است كه افزايش نقدينگي باعث تورم مي‌شود ولي براي توسعه نيازمند نقدينگي هستيم اظهار داشت: در بحث تحول اقتصادي هيچ كس نمي‌تواند استدلالي بياورد كه اين طرح نبايد انجام شود.
وي با بيان اينكه در اجراي طرح تحول اقتصادي و توسعه همه جانبه كشور بايد منافع ملي را در نظر بگيريم گفت: اگر امروز كسي كار توليدي بكند مجاهد است.
محصولي گفت: مشخص است كشور عقب‌افتادگي دارد و زيرساخت‌هاي ما ناقص است اما وقتي قرار است 5/2 برابر دولت قبلي كار عمراني كنيم مسلما اين امر باعث افزايش نقدينگي مي‌شود.
وي افزود: مطمئن باشيد اسرائيل عقب‌نشيني خواهد كرد و اين به خاطر خودباوري است كه در انقلاب ما به وجود آمده و ما آن را صادر كرده‌ايم.
وزير كشور با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اينكه اصلاحات واقعي در دولت نهم اتفاق افتاده است اظهار داشت: بايد اصلاحات صورت گرفته در دولت نهم مورد تشويق قرار گيرد.
وي افزود: امروز بسيجي كسي است كه توليد ثروت كند و اشتغال ايجاد كند.
محصولي با بيان اينكه با سرمايه‌گذاري در بخش توليد مي‌توان نفت را به سر سفره مردم آورد اظهار داشت: وزارت كشور به طور كامل از بخش خصوصي بدون هيچ گونه خط قرمز و در قالب قانون حمايت و دفاع مي‌كند و ما معتقديم دولت هر چه قدر ميزان تصدي‌گري را كم كند به نفع مردم است.
وزير كشور گفت: بخش خصوصي و دولتي پيكره‌هاي به هم تنيده هستند و بايد براي هر كدام تعاريفي خاصي داشته باشيم و بايد بدانيم اين دو قابل جدا شدن از هم نيستند.

یزد فردا110

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا