معاون هما‌هنگی امور عمرانی استاندار ‌یزد خواستار شد پرونده های کشاورزی استان که مشمول امهال وام می شوند، ‌سریع تعیین تکلیف شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه بررسی امهال وام های کشاورزی که کشاورزان استان در اثر حوادث غیرمترقبه در سال زراعی ۹۶-۹۷ خسارت دیده اند، با حضور "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، ملت، سپه، ملی، صادرات ‌و تجارت استان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه بر تعیین تکلیف مبالغ اعلام شده به تفکیک شهرستان ها و بانک ها تاکید کرد و از فرمانداران و مدیران کل استان خواست ظرف ۲۰ روز آینده موضوع از طریق کمیته های شهرستانی پیگیری، مبالغ را نهایی و پرونده هایی که مشمول امهال وام می شوند را تعیین تکلیف نمایند.
گفتنی است در این جلسه مدیرکل جهاد کشاورزی و نمایندگان بانک های استان گزارشی از هزینه کرد مبالغ ابلاغی و تعداد پرونده های ارجاع شده به بانک ها از طریق کمیته های شهرستانی و مشکلات بانک ها به دلیل تغییر بخشنامه را ارائه نمودند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا