"محمدعلی طالبی" استاندار یزد موج جدید رادیو استان را افتتاح کرد تا از این پس مردم و علاقه‌مندان بتوانند رادیو یزد را از موج ‌‌‌AM ردیف ۷۴۷ کیلو هرتز دریافت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه ۲۵ مهر ماه ۹۸،  موج جدید رادیو یزد با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "احمد پهلوانیان" مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد و جمعی از مسئولان ‌در ایستگاه رادیویی پرقدرت شهید امیری یزد افتتاح شد.
استاندار یزد در این مراسم رادیو یزد را یکی از افتخارات مرکز صدا و سیمای استان دانست که با برجستگی ها، موفقیت ها و کسب رتبه های بسیار خوب در سال های گذشته در جشنواره های مختلف سازمان صدا و سیما، نشان داده که اقدامات و فعالیت‌های خوبی را در راستای برنامه سازی و همچنین ارتباط خوب با مخاطبان و مردم عزیز استان داشته است.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: آنچه برای ما دارای اهمیت بود اینکه همه نقاط استان از پوشش حداکثری و گسترده رادیو یزد بهره مند شوند زیرا قبلا برخی نارضایتی ها را در این رابطه در مناطق دور افتاده استان داشتیم و شاهد مطالباتی از طرف مردمی بودیم که به نوعی علاقه‌مند بودند از امکان شنیدن رادیو یزد استفاده کنند.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: خوشبختانه با تدبیر و سرمایه‌گذاری که انجام گرفت و مدیریت خوب مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، این نقیصه برطرف شد و امروز با افتتاح موج جدید رادیو یزد، این امکان وجود دارد تا همه مردم استان از شنیدن برنامه‌های خوب این مرکز بهره‌مند شوند و سطح اعتماد مردم استان های همجوار نیز در ترجیح شنیدن برنامه‌های رادیویی یزد، ‌گسترده تر گردد.
"طالبی" در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با استفاده از برنامه‌های خوب رادیو، ارتباط بهتر و بیشتر با شهروندان و مردم استان برقرار و زمینه‌های شنیدن صدای مردم عزیز استان و مطالبات آنها در موضوعات مختلف فراهم شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ‌نیز در این مراسم با اشاره به تغییر فرکانس رادیو یزد از موج AM ردیف ۱۰۳۵ کیلو هرتز به ردیف ۷۴۷ کیلو هرتز، گفت: با کاهش فرکانس رادیو یزد، طول موج بیشتر شده و مشکل دریافت فرکانس در شهرستان‌های ابرکوه، خاتم و بهاباد رفع می گردد و نقاط کور استان نیز تقویت می‌شود.
"‌احمد پهلوانیان" ‌ادامه داد: افزایش موج مقرون به‌صرفه‌ترین راه برای افزایش ضریب نفوذ رادیو یزد ‌است و بعد از تغییر فرکانس شاهد دریافت بهتر رادیو در تمام مناطق استان خواهیم بود.
پهلوانیان در پایان خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی و ‌اطلاع رسانی موج جدید رادیو یزد، شماره تماس رادیو نیز به ۳۷۴۷ و شماره پیامک به ۳۰۰۰۰۳۷۴۷ تغییر می‌کند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا