ایوانکا ترامپ اظهار کرد، جلسه قریب‌الوقوع سنا درباره استیضاح رییس جمهوری آمریکا، پدرش را "سرزنده" کرده است.

ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه "سی‌بی‌اس" اظهار کرد: او مانند بیش از ۶۳ میلیون رای دهنده‌ای که او را برای ریاست جمهوری انتخاب کرده‌اند، سرزنده است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، ایوانکا ترامپ افزود: این مساله‌ از جنبه‌های گوناگونی از جمله این که نخستین استیضاح کاملا جانبدارانه است، تاریخی محسوب می‌شود.

مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه گذشته لایحه استیضاح ترامپ به اتهام سوء استفاده از قدرت و مانع‌تراشی در مسیر تحقیقات کنگره را تصویب کرد. ترامپ چهارمین رییس جمهوری در تاریخ آمریکاست که روند استیضاح علیه او آغاز شده است.

ایوانکا ترامپ به شبکه "سی‌بی‌اس" گفت: او حتی احساس نمی‌کند که قرار است استیضاح شود. به نظرم او این اقدام را بخشی از سیاست جانبدارانه و خام می‌داند.

پیش‌بینی می‌شود که جلسه سنا در خصوص استیضاح ترامپ پس از تعطیلات سال نوی میلادی در ماه ژانویه برگزار شود. با توجه به اینکه جمهوری‌خواهان اکثریت سنا را در دست دارند، انتظار می‌رود ترامپ جان سالم به در ببرد و برکنار نشود. سخنان اخیر ریاست سنا مبنی بر اینکه "به سرعت جلوی استیضاح را می‌گیرد" هم مایه اطمینان خاطر ترامپ شده است.

  • نویسنده : ایسنا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا