مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در دیدار با عضو هیئت مدیره و مدیر خانه مطبوعات استان، ضمن تقدیر از همکاری مناسب مطبوعات و رسانه‌های استان، خواستار مشارکت بیشتر رسانه‌ها جهت گذر موفق از پیک بار سال ۹۹ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، مجید دهقان در این دیدار با تشریح وضعیت صنعت برق استان در زمان اوج مصرف، افزود: مدیریت تولید و مصرف برق در کشور به صورت کلان توسط دیسپاچینگ ملی، با هدف ایجاد تعادل و حفظ پایداری شبکه برق کشور انجام مي‌شود و در همین راستا برنامه‌های مدیریت بار را به همه استان‌ها ابلاغ می‌کند و همه استان‌ها ملزم به اجرای آن هستند.

وی هدف مسئولین صنعت برق را اعمال کمترین میزان خاموشی به مردم بیان کرد و گفت: سعی شده با اجرای طرح‌های پیک‌سایی و جلب مشارکت و همکاری صنایع استان، پیک بار مدیریت شود تا حتی الامکان شاهد اعمال خاموشی به مردم استان نباشیم.

دهقان همچنین وظیفه روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد را اطلاع‌رسانی جهت افزایش آگاهی عمومی و جلب مشارکت و همکاری مردم عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مطبوعات و رسانه‌ها نیز در این زمینه با ما همکاری خوبی داشته‌‌اند و امیدواریم رسانه‌ها با ورود تخصصی به حوزه برق بتوانند از یکسو نظرات مردم و صاحبان صنایع را برای بهبود فعالیت‌ها جمع‌آوری و منعکس کنند و از سوی دیگر مسایل و چالش‌های صنعت برق را برای درک متقابل بیشتر، اطلاع‌رسانی نموده و سبب ایجاد ارتباطات نزدیک و رفع ابهامات موجود گردند.

در ادامه نشست فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات یزد نیز با تشریح ساختار و فعالیت خانه مطبوعات افزود: خانه مطبوعات یزد ۱۳۹ نفر عضو دارد و بر اساس قانون، هیئت مدیره انتخابی سه سال فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات نمایندگان خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی افزود: در انتخابات ششمین دوره نمایندگانی از مدیران مسئول، خبرنگاران، سرپرستی روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها حضور داشتند.

مدیر خانه مطبوعات یزد همچنین ارتباط آنلاین اصحاب رسانه و خبرنگاران برای برگزاری نشست خبری را با توجه به شرایط کنونی اپیدمی کرونا، اقدامی مثبت دانست و هدف از این امر را کاهش هزینه و مشارکت بیشتر خبرنگاران شهرستان‌ها عنوان کرد.

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا