استاندار یزد: محصولات شرکت شیشه اردکان هم اکنون به ۵۲ کشور دنیا صادارت دارد که باعث افتخار استان است.

یزد فردا: محمد علی طالبی در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: این واحد صنعتی علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی، برخی فعالیت‌های اجتماعی را نیز انجام می‌دهد که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده درباره زمین این شرکت افزود: از هیئت کارشناسی انتظار می‌رود همه ملاحظات را در نظر گرفته و پس از بررسی دقیق اقدام به قیمت گذاری زمین کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد نیز در این نشست گفت: شرکت شیشه اردکان از سال ۹۲ با مشکل مربوط به تصرف ۲۰ هکتار از اراضی متعلق به راه و شهرسازی مواجه بوده و سه هکتار مازاد بر آنچه به آن واگذار شده را در این سال‌ها تصرف کرده است.

دهشیری با اشاره به درخواست مدیرعامل شرکت برای بررسی این موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ادمه داد: دستگاه قضایی خلعیت و قلع و قمع این ۲۳ هکتار را صادر کرده و راه و شهرسازی نیز خواستار اجرای این حکم شده است.

وی از تشکیل هیئت کارشناسی هفت نفره برای حل مشکل این شرکت خبر داد و اظهار داشت: گزارش ارزیابی این هیئت ظرف مدت ۲۰ روز اعلام خواهد شد و شرکت نیز تا ۲ مدت موظف به پرداخت وجه اراضی به راه و شهرسازی است تا سند این زمین به نام شرکت ثبت شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا