معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: قبوض سنتی و دستی تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی به رسید الکترونیکی آنی تبدیل شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: قبوض سنتی و دستی تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی به رسید الکترونیکی آنی تبدیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی با اشاره به رویکرد این نهاد در تحقق امداد الکترونیک، گفت: قبوض سنتی و دستی تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی به رسید الکترونیکی آنی تبدیل شد.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای تخلیه گر صندوق‌های صدقات خانگی به دستگاه کارت‌خوان سیار (pos اندرویدی) مجهز شده‌اند و هنگام مراجعه به درب منازل مشترکین صدقات و تخلیه صندوق‌ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به‌صورت آنی صادر و به مشترکین تحویل می‌دهند و هم‌زمان پیامک مبلغ واریزی نیز برای آن‌ها ارسال می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان برخی مزایای این شیوه، گفت: افزایش دقت، سرعت، کاهش هزینه‌ها در دریافت صدقات ازجمله مزایای این روش است، در مراحل بعدی، صندوق‌های صدقات معابر به‌تدریج کاهش‌یافته و روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقات جایگزین می‌شود.

مشعل چی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷* و یا ارسال پیامک عدد یک به ۸۸۷۷ با سهولت صدقه روزانه را پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه مردم نیکوکار استان یزد طی شش‌ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان صدقه دادند، یادآور شد: صدقات دریافتی برای کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و وام ضروری و کمک موردی به نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، تعامل با خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی مددجویان هزینه می‌شود.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا