نشست اختتامیه با عنوان هم‌اندیشی در خصوص علوم مكانی بسترساز توسعه پایدار برای فردایی بهتر در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین همایش ملی GIS و با حضور متخصصان و مسئولان علوم مکانی استان یزد برگزار شد.

یزدفردا: در روز دوم و پایانی چهارمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌اللملی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضایی (سنجش از دور و GIS) در آمایش سرزمین، نشست هم‌اندیشی با حضور متخصصان و مسئولان در خصوص علوم مكانی بسترساز توسعه پایدار برای فردایی بهتر، در سالن شهید سلیمانی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به‌صورت برخط و مجازی برگزار شد.

در این همایش پروفسور محمدحسین رامشت و مصطفی منصورپور مدیرکل سنجش از دور سازمان فضایی ایران و همچنین یاسر ابراهیمیان قاجاری از گروه ژئوماتیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بخش‌هایی از برنامه، سخنرانی و به ارائه مطالب علمی و دستاوردهای شاخص کشوری در این عرصه پرداختند.

همچنین در این مراسم مجتبی رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد و علیرضا سرسنگی معاون سازمان فاوای شهرداری یزد به‌منظور برگزاری نشست هم‌اندیشی به‌صورت حضوری مطالبی را ارائه کردند.

در پایان مراسم اختتامیه، سیدعلی المدرسی دبیر همایش با قدردانی از همه عوامل برگزارکننده دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، با ارائه بیانیه پایانی همایش چهارم، ابراز امیدواری کرد با استفاده از دستاوردهای کسب‌شده بتوان به سوی قله‌های رفیع توسعه و بهره‌گیری از علوم مکانی برای افزایش بهره‌وری در عرصه‌های مختلف گامی دیگر برداشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا