با ابلاغ معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور الزام دستگاه‌های اجرایی به ثبت اطلاعات پرداختی به كاركنان در سامانه مدیریت اطلاعات پرداخت كاركنان نظام اداری شدند
یزدفردا "با ابلاغ معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور الزام دستگاه‌های اجرایی به ثبت اطلاعات پرداختی به كاركنان در سامانه مدیریت اطلاعات پرداخت كاركنان نظام اداری شدند
در راستای ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی، با مشارکت سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی، سامانه مدیریت اطلاعات پرداخت کارکنان نظام اداری طراحی و مستقر می‌شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، به موجب بخشنامه این سازمان، تمامی دستگاه‌های اجرایی که حقوق و مزایای کارکنان خود را از محل بودجه عمومی دولت و از طریق خزانه‌داری کل کشور پرداخت می‌کنند موظفند اطلاعات پرداخت به کارکنان خود در مهرماه سال ۱۴۰۱ را به ‌صورت آزمایشی از تاریخ ۲۶ مهر تا ۱۵ آبان در این سامانه به نشانی https://pardakht.karmandiran.ir ثبت کنند.
این بخشنامه متذکر شده است؛ ثبت اطلاعات در این مرحله نافی بارگذاری اطلاعات در سایر سامانه‌های مربوط به اطلاعات و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان نظام اداری نیست. همچنین ورود اطلاعات در سامانه صرفاً توسط دستگاه اجرایی متولی پرداخت از طریق خزانه‌داری کل کشور و بر اساس تغییرات ردیف بودجه مطابق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ صورت می‌پذیرد.
راهنمای کاربری ثبت اطلاعات و فایل تصویری راهنمای آموزشی ثبت اطلاعات از طریق صفحه اول سامانه در دسترس کاربران قرار گرفته است. مجموعه وبینارهای آموزشی در این خصوص نیز براساس برنامه زمان‌بندی اعلامی در صفحه اول سامانه، برگزار می‌شود.
گفتنی است، این بخشنامه در راستای اجرای حکم بند (الف) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است. مطابق با این بند، پرداخت هرگونه حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر به تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ازجمله کلیه شرکت‌های دولتی صرفاً براساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمندایران) به ذی‌نفع نهائی انجام می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا