پس از یک دوره بلاتکلیفی، سرانجام مجمع انجمن خوشنویسان یزد با حضور عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین نژاد ناظر انجمن کشور و اساتید مطرح استانی برگزار و اعضای جدید شورای یزد انتخاب شدند.

آخرین مجمع این انجمن در سال ۹۸ برگزار شده بود که به دلیل پاره ای از اختلافات، هیچکس حاضر به نامزدی در انتخابات نشده بود و طی تصمیمی، اجباراً شورای قبلی ابقا شد که در این مدت عملکرد قابل توجهی از خود نشان نداد.

سرانجام پس از ۳ سال، مجمع انجمن در عصر روز جمعه ۲۹ مهرماه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ با حضور احسان عابدی مدیرکل فرهنگ یزد، حسین نژاد ناظر انجمن کشور و بیش از ۴۰ نفر از اعضا برگزار شد.

طی این نشست ۴ ساعته، پس از اعلام نامزدی اعضا، آقایان ابوالقاسم بهشتی، حسام الدین خورشیدی، عباس مرادی، علیرضا افتخاری پور و خانم‌ها فاطمه وسیعی و سعیده جدیدی به عنوان اعضای جدید شورای انجمن خوشنویسی یزد و ولی رهبر یزدی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

از نکات قابل توجه این مجمع، حضور استاد محمود رهبران پس از سالها دوری از انجمن بود که با رای قاطع اعضا به عنوان نماینده استان یزد در مجمع بدوی انجمن خوشنویسان کشور انتخاب شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا