صدا و سیمای مرکز یزد امروز با انتشار مطلبی مغرضانه، مجموعه ای از آمار جهت دار و گلچین شده را به عنوان کارنامه اقتصادی استاندار انتشار داد که تعجب همه فعالان حوزه رسانه ای استان را برانگیخت.

به راستی چگونه است که صدا و سیمای مرکز یزد گاه و بی گاه هیزم بیار معرکه های رسانه ای بر علیه استاندار یزد می شود و کسی هم خم به ابرو نمی آورد.
مگر جز این است که اعتبارات این دستگاه مهم رسانه ای، همواره از مجاری حاکمیتی و دولتی تامین می گردد؟ پس چگونه است که وسط بسیاری از بازی ها و شیطنت های رسانه ای در استان، صدا و سیمای مرکز یزد، حتی در سطح برخی معاونین ش حضور دارند؟
شایعه سنگین مدیریت برخی کانالهای بی هویت در فضای مجازی توسط صدا و سیمای یزد چرا هر روز تقویت می شود و کسی هم به این شبهات پاسخی نمی دهد؟
به راستی چرا صدا و  سیمای یزد با استفاده از تعدادی آمار منفی، انبوهی از آمار مثبت در عرصه اقتصادی استان را نادیده می گیرد و به نظر یک کارشناس اقتصادی که دلایل تهاجمات ش بر علیه استاندار یزد تقریبا برای همه آشکار شده است را این گونه برجسته سازی می کند؟
حقیقتا پشت پرده این تهاجمات چه فرد یا چه افرادی هستند و چه کسانی بر خلاف مصالح استان، با استفاده از پتانسیل های یک نهاد رسانه ای که می تواند در مسیر تقویت مدیریت ارشد استان استفاده شود را به سمت تضعیف آن هدایت می کنند؟
یک بار برای همیشه تکلیف نوع و شکل حضور صدا و سیما در فضای مجازی استان را روشن کنیم.
از همایش های نان و آب دار دانشگاه آزاد ابرکوه تا مباشرت در ناامیدی مردم آنهم با کمک رسانه ملی ،را به چه تعبیر کنیم

  • نویسنده : سردبیر یزدفردا حسین جلالی
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا