به مناسبت هفته صرفهجویی در مصرف آب نشست خبری «جلال علمدار» مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد روز دوشنبه اول تیرماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
عکاس: مجید دهقانی زاده
-
نویسنده : یزدفردا
-
منبع خبر : خبرگزاری فردا
http://www.yazdfarda.com/news/agmedia/222585/
سهشنبه 23,ژوئن,2026