به گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ در پیام دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران آمده است: این دبیرخانه ضمن حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، از حضور پرشور، آگاهانه و دشمنشکن مردم مؤمن و ولایتمدار یزد و همه عاشقان حضرت اباعبداللهالحسین (ع) در مراسم عزاداری دهه نخست محرم، بهویژه آیینهای تاسوعا و عاشورای حسینی، صمیمانه قدردانی مینماید.
محرم امسال در حالی برگزار شد که عطر خون پاک شهدای سرافراز وطن، فضای کشور را معطر ساخته بود و ملت حسینی ایران، با حضوری گسترده در مجالس عزای سیدالشهدا (ع)، بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای شهیدان، راه عاشورا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) به نمایش گذاشتند. این حضور باشکوه، تجدید میثاقی با خون شهیدان و اعلام آمادگی برای استمرار راه عزت، مقاومت و خونخواهی شهدای مظلوم در پرتو هدایتهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
بیتردید شکوه مراسم عزاداری امسال، جلوهای از عشق ریشهدار مردم حسینیه ایران به خاندان عصمت و طهارت (ع) و نمادی از وحدت، بصیرت و فرهنگ اصیل حسینی بود که با حضور عزادارانی از نقاط مختلف کشور، جلوهای ماندگار یافت.
این دبیرخانه از هیئات مذهبی، وعاظ، ذاکران اهلبیت (ع)، خادمان، ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد، پلیس راهور، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و امدادی، شهرداری، رسانه ملی و همه دستگاهها و نهادهایی که در برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم نقشآفرینی کردند، صمیمانه قدردانی میکند.
از خداوند متعال مسئلت داریم که ملت بزرگ ایران را در سایه الطاف حضرت سیدالشهدا (ع)، در مسیر پاسداری از ارزشهای اسلام، انقلاب، ثابتقدم و سربلند بدارد و توفیق ادامه راه نورانی شهیدان را به همگان عنایت فرماید.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

شنبه 27,ژوئن,2026