رئيس امور سلامت اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري:

مردم در تمامی شرایط رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت

رئيس امور سلامت اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري در یزد با اشاره به حمایت های مردم از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال های اخیر ثابت کردند که ولی خود را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "احمد نجابت" در نشست سلامت اداري استان يزد که با حضور استاندار يزد، معاون توسعه مديريت و برنامه ريزي و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي در محل دفتر نخبگان برگزار شد، با اشاره به شخصیت ارزشمند و والای حضرت امام خمینی(ره) ایشان را انسانی بی نظیر برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفته که تقدیم بیش از 200 هزار شهید والامقام و 400 هزار جانباز و آزاده سرافراز بهای تداوم و بقای جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی استکبار با ایران اسلامی گفت: دشمنان به ویژه استکبار جهانی به رهبری آمریکای جهانخوار از تکنولوژی، انرژی هسته ای و فناوری ایران نمی ترسد بلکه از اسلام ناب محمدی(ص) ترس و وحشت داشته و از الگو شدن مسلمانان در دنیا می ترسد.

رئيس امور سلامت اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به حضور 85 درصدی مردم و حامیان انقلاب در انتخابات سال 88 و راهپیمایی مردم در نهم دی ماه گفت: هرچند که جریانات بعد از انتخابات مظلومیت انقلاب اسلامی ایران در جهان را به تصویر کشید ولی مردم و به ویژه بسیجیان با حمایت های خود از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ثابت کردند که ولی خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی افزود: انسان های با بصیرت باید خط شناس، دشمن شناس و جریان شناس باشند تا از فضا و محیط آلوده فتنه سالم خارج شوند.

نجابت در بخش پایانی سخنان خود اجرایی ساختن بند 24 سیاست های ابلاغی توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که شامل ارتقای سلامت نظام اداری، رشد ارزش های اخلاقی، بهره گیری از امکانات قانونی، برخورد با متخلفان و مقابله با فساد اداری است را از وظایف مهم کارکنان و کارمندان دولت جمهوری اسلامی ایران دانست.

استاندار يزد نیز در اين نشست ضمن تسليت ايام سوگواري حضرت ابا عبدا... الحسين(ع) با اشاره به سفارشات حضرت امام علي (ع) به مالك اشتر گفت: جذب نيروي انساني از خانواده هاي اصيل و ريشه دار، تشويق نيروهاي متعهد و پرتلاش و برخورد با متخلفين از جمله مواردي است كه بايد مدنظر قرار گيرد.

وي با تاكيد بر اين كه حكومت اسلامي بايد محل امني براي مومنان و محل وحشتي براي مجرمان باشد از سلامت فرهنگي و سلامت اداري به عنوان اهداف و دستاوردهاي ارزشمند نظام شكوهمند انقلاب اسلامي ايران نام برد و از كاركنان دستگاههاي اجرايي استان به عنوان افرادي متدين، متعهد، سختكوش و پرتلاش ياد كرد.

فلاح زاده اختلاس، تباني در انجام معاملات، اخذ پورسانت، پرداخت ها و دريافت هاي غيرقانوني، داوري و مشاوره مغرضانه، دريافت تسهيلات افزون بر مقررات، اعطاي امتيازات ويژه، عدم راه اندازي سريع و مناسب ارباب رجوع و ... را مصاديقي از جرم و فساد اداري عنوان كرد.

استاندار يزد همچنين تخريب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی، كاهش اعتماد مردم، كند شدن روند پيشرفت كشور، افزايش شكاف طبقاتي، فرار سرمايه از حوزه هاي داخل به خارج، از بين رفتن عدالت اجتماعي و فاصله گرفتن از بركات و موهبتهاي الهي را به عنوان پيامدهاي منفي گسترش فساد اداري برشمرد.

فلاح زاده با تاكيد بر اجراي كامل فرامين رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي(مدظله العالي) و تدابير و دستورات رئيس جمهور در زمينه سلامت نظام اداري به عنوان يك منشور دقيق و مشخص، ادامه داد: رفع خلاءهاي قانوني، انتقال الگوي موفق استانها به ساير مناطق، تعيين شاخص هاي سلامت اداري و كوچك سازي حوزه اداري از جمله مواردي است كه بايد مدنظر قرار گيرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا