سخنی با فردائیان

سلام به تمام فردائیانی که از تیرماه 1384 تا کنون با حضور خود در یزدفردا ما را یاری داده اند .

سلام به تمامی کسانی که با یک بار کلیک  و ورود به آدرس www.yazdfarda.com زمینه ساز حماسه بیش از بیست و سه میلیون کلیک ( تعداد بازدید تا انتشار این مطلب  23/345/882) را فراهم نمودند و یزدفردا  را مصمم به ماندن و حضور نمودند .

سلام بر دوستانی که در ابتدا ی حضور یزدفردا با به رسمیت شناختن و جدی گرفتن یزدفردا باعث تقویت و حضور دیگران دریزدفردا شدند .

از ابتدای حضور در خبر شماره 2 که با تیتر راه اندازی سايت اطلاع رساني يزد فردا فلسفه حضور و مرامنامه فردائی بودنمان را یاد آور شدیم .

بعد از سلام

بعداز سلام  نوبت به گزارش کار می رسد.

از ابتدا ی راه اندازی یزدفردا با دوستانی که پیشنهاد داده بودند، قرار گذاشتیم، فضایی باشد، که همه بیشتر از راه اندازان ،حق داشته باشند و با رعایت خطوط قرمز اخلاقی ،اسلامی وایرانی بتوانند دردها ،داشتها و نداشته های جامعه را انعکاس دهند و در این راه از آنچه در توانمان بود گذاشتیم تا خدای ناکرده برخلاف تعهدمان عمل نکنیم .

هرچند که نتوانستیم ،مانند زمان راه اندازی سایت،که هرآنچه که برای ما ارسال می شود،منتشر نماییم و بالاجبار ،براساس اعلام هویت افراد به همکارانمان، مطالب را منتشر نمودیم تا خدای ناکرده در گمنامی،افرادی سوء استفاده ننمایند و به نام فردائیان به هرآنچه خواستند بتازند و حداقل شرط لازم برای انتشار مطالب را معرفی به همکاران قرار دادیم و البته با اعتقاد به حفظ اسرار فردائیان، که تا کنون بارها توسط گروهها و افراد مورد هجمه قرار گرفتیم و تحمل نمودیم ولی هرگز نام هیچ فردی را بدون رضایت وی در اختیار  هیچ معترضی قرار ندادیم ،ناگفته نماند که تمام مخاطبان نوشته های یزدفردا اعم از دولتی و غیر دولتی و افراد با تحمل و صبر و شکیبایی اجازه انعکاس نقد ها را داده و با بزرگواری یا پاسخ داده اند و یا به نحوی شفاف سازی نموده اند .

البته در این بین دوستانی هم بودند که روند حرکتی یزدفردا را از ابتدا به نظاره نشستند و نقاط ضعف را با بزرگواری به ما و همکارانمان گوشزد نمودند و عده ی معدود دیگری هم تا یزدفردا انتشار دهنده تعارفات و رپرتاژآگهی هایشان بود یزدفردا را امین خود می دانستند و به محض انتشار نقد یکی از فردائیان در یزدفردا به ما  تاختند و ما را به همه چیز متهم نمودند و بعد هم ،ما و شما را از آگهی نامه های خود محروم نمودند و به نوعی در لیست تحریم خبری خود یزدفر دا ،را قرار دادند که البته هم خود و هم خدایشان می داند که ما نه آن زمان که مطالب تنظیمی آنها را منتشر می نمودیم از آنها توقع کمک داشتیم و نه آنزمان که نقد فردائیان از آنها را منتشر می نمودیم، از طرف مقابل انتظاری داشته ایم ،روزی ما را جیره خوار استاد عاصی استاندار اسبق خواندند و روز دیگر جیره خوار موسسه جواد  و روز دیگر ما را مزد بگیر فلاح زاده استاندار یزد خواندند و در همانروز بنیاد ریحانه را تغذیه کننده مالی ما دانستند، روزی سبز های ستاد موسوی در سایت رسمی خود ما را ،(همکار ما در مهریز )را معلوم الحال خواندند و روز دیگر امام جمعه اصولگرای مهریز ما را هم رده منافقین قرار داد .

به هر حال ماندیم و زنده به محبت تمام فردائیانی هستیم که هر روز با کلیک روی آدرس سایت خبری تحلیلی یزدفردا به ما سر می زنند و به لطف همه فردائیان در صدر پر بازدید ترین سایتهای استان یزدقرار گرفته ایم که بدون یاری دوستان و لطف پروردگار هرگز ماندمان را با حساب و کتاب ریالی نمی توانستیم ،محقق نماییم .

به لطف تمامی کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در تهیه اخبار استان و مطالب و یادداشتها وقت گذاشتند و ما هر روز با مطالبی جدید و به روز ،به فردائیان لبیک گفتیم .

یزدفردا یاوران

هر ساله برای اجاره هاستینگ و هزینه های اپراتوری و ارتباط اینترتی، برای  به روز بودن سایت مجبور به پرداخت هزینه های کمر شکن شدیم ،ولی خدا را شاکریم که اگر چه کاستی هایی را داشته و داریم ولی سایت را به هیچ گروه و حزبی نفروخته ایم و به هیچ فردی بدهکار نیستیم که مطلب حقی را بواسطه بدهکاری منتشر ننماییم .

دوستان زیادی در به روز بودنمان ،ما را یاری دادند که حتی برای یکبار هم نامشان در 31908 خبری که تاکنون منتشر شده است ،نبرده ایم  و نه اینکه قدر نشناس زحمات دوستان و یارانمان باشیم، بلکه درخواست عزیزان مانع از انتشار شده است و دوستانی نیز همچو مهندس محمد علی عاقلی مدیر جوان و متخصص شرکت پیشگامان امن افزار هر آنچه در توان داشته و توانسته در یاری و حمایت از فردائیان انجام داده و البته دوستانی همچو مهندس سجادی یکی از مدیران جوان پیشگامان کویر،مهندس تقوی یکی دیگر از مدیران جوان و خوش اخلاق پیشگامان،  مهندس انتظار قائم مدیر جوان و خوش استعداد مجتمع فرهنگی ورزشی مهنور یزد ،مهندس رضایی مدیر خوش استعداد شرکت پیشرو پرداز با حمایتهای خود در تامین بخشی از نیاز های ضروری به روز رسانی یزدفردا ما را یاری داده اند که جای تشکر دارد .

جابجائی سرور یزدفردا در روزهای پایانی سال 89

در سال 89 سه نوبت جابجائی سرور به دلیل ترافیک بازدید ها و کمبودهائی که بود صورت گرفت ،اما نتیجه آخرین جابجائی که توسط یکی از همکاران یزدی انجام شد، هم راضی کننده نبود و باعث نا راضی بودن بیشتر فردائیان شده بود که به همت و مساعدت دوست همیشگی یزدفردا و مدیر فنی سایت مهندس میلاد راستیان سروری با امکانات در حد ترافیک بازدید کنندگان یزدفردا اجاره و روز گذشته سایت یزدفردا بدون هیچ قطع ارتباطی جابجا گردید و امید واریم سال 89 را بهتر از گذشته بتوانیم با فردائیان ارتباط برقرار نماییم  .

امکاناتی در جهت سهولت ارتباطات.

در جهت پایین آوردن هزینه ها و بالا بردن اعتماد همراهان فردائی، اقدام به راه اندازی پنل های اختصاصی برای افراد پرکار یزدفردا نموده ایم که از ماه گذشته پنل های ورودی به تعدادی از نمایندگی های شهرستان و فردائیان فعال تحویل داده شد و در سال جدید نیز این روند ادامه خواهد یافت و شاهد به روز شدن مطالب با تنوع بیشتر دریزدفردا خواهیم بود و بدینوسیله از کسانی که در هر ماه بیش از ده خبر و مطلب به یزدفردا ارسال می نمایند تقدیم خواهد شد و روابط عمومی اداراتی که تمایل به در اختیار داشتن پنل اختصاصی داشته اند نیز اولویت خواهند داشت.


و اما هیئت تحریریه یزدفردا  ،هیئت تحریریه ای به تعداد  اصحاب قلم

ما از همان ابتدا با اعتماد به تمام فردائیان ،فضای موجود را متعلق به تمام فردائیان دانسته و هیئت تحریریه ای به تعداد  اصحاب قلم را به رسمیت شناختیم ودست تمامی کسانی که به قصد یاری یزدفردا به کیبورد کامپوتری فشرده شد به گرمی فشردیم و با افتخار مطالب فردائیانی که برایمان ارسال شد بر مطالب همکاران داخلی ترجیح داده و انتشار دادیم .

دوستان زیادی از  ابتدائی ترین روزهای حضور یزدفردا در سال 84تا اسفندماه 89 افتخار انتشار مطالبشان را به یزدفردا دادند که بد نیست به پاس زحماتشان ،با انتشار نام های زیبایشان حداقل قدرشناسی خود را به اطلاع آنها برسانیم .

  1. ابوالفضل رشیدی
  2. ابوالفضل ساجدی
  3. احسان عابدی
  4. احمد ابراهیمی
  5. احمد عجمین
  6. احمد نباتی
  7. اصغر باقری
  8. اعظم السادات میرجلیلی
  9. اعظم زارع
  10. اکبر یزدانی
  11. اکبرحدادی
  12. امیر ترقی نژاد
  13. امیر محمدی نژاد
  14. امیرحسین جلالی
  15. امیری
  16. امین نظارت
  17. جلال بهشتی
  18.  جمال نیکونژاد
  19. حاجی سعید
  20. حامد امتحانی
  21. حامدسلطانی
  22. حبیب حسن زاده بافقی
  23. حدادی
  24. حسن جلالی
  25. حسن زارعی
  26. حسن نجفی
  27. حسنی
  28. حسین بمانی
  29. حسین مسرت
  30. حمید حاجی اسماعیلی
  31. حسین حاتمی
  32. حمید رضا کارگز
  33. حمید رضا مطهریان
  34. حمید کاظمی فر
  35. حمیدرضا قمی
  36. حمیرا حیدرزاده
  37. خانم فروتن
  38. خجسنته نیا
  39. دستمالچیان
  40. دهقانی میبدی
  41. رحیم میر عظیم
  42. رضا بردستانی
  43. رضا حقیقت نژاد
  44. رضا سالیانی
  45. رضا سلطان زاده
  46. رضا ملاحسینی اردکانی
  47. رضا نارگانی
  48. رضا نکوهی
  49. رقیه دوست فاطمی ها
  50. سعید دور ایران
  51. سعید شهریار
  52. سعید صادقی مقدم
  53. سعید صالحی فیروز ابادی
  54. سعید صالحی فیروزآبادی
  55. سمانه زارع زاده
  56. سید ابوالفضل حقانی
  57. سید احمد سیدعلی زاده
  58. سید حامد حیدری
  59. سید حسین جعفری تفتی
  60. سید حمید کلانتری
  61. سید عبدالله علوی
  62. سیدعلیرضا رسولی
  63. سید محمد حیدری
  64. سید محمد رستگاری
  65. صادق آقایی
  66. صغری امیری
  67. صغری حیدری
  68. ضیاءالله ملک
  69. طبا طبایی فر
  70. عابدینی اردکانی
  71. عباس گودرزی
  72. عباس ملازینلی
  73. عبدالرضا جمالی
  74. عبدالکریم تابش
  75. عبدالمجید معنوی
  76. علی افشارپور
  77. علی اصغر قیومی
  78. علی اکبر قیومی
  79. علی اکبر جعفری ندوشن
  80. علی جعفری ابرکوهی
  81. علی حسن پور
  82. علی اکبر حدادی
  83. علی سلطان زاده
  84. علی عبدلی
  85. علی عسکری
  86. علیرضا آقایی
  87. علیرضا آیت اللهی
  88. علیرضا خورشید نام
  89. علیرضا شیر
  90. علیرضا صادقی (مدیر عامل  خشت خام)
  91. علیرضا صادقی (نمایندگی سابق مهریز)
  92. علیرضا نقلی
  93. فائزه دهقانی
  94. فاطمه محسن زاده
  95. فاطمه ملک ثابت
  96. فاطمه نیکو نژاد
  97. فخری سعادت
  98. فرزاد فیضی
  99. فلاح زاده
  100. قانع عزآبادی
  101. مجید جوادیان
  102. مجید رضا دهقانی
  103. مجید کریمی زارچی
  104. محسن اختیاری
  105. محسن اسدی
  106. محسن اقبالی
  107. محسن بهجت
  108. محمد آریا منش
  109. محمد ابراهیم قانع
  110. محمد امامی
  111. محمد حسن کهد ناروئی
  112. محمد حسین تقوائی
  113. محمد حسین صداقت
  114. محمد خسروی
  115. محمد رضا ابرقویی
  116. محمد رضا پیرنیا
  117. محمد رضا حائری زاده
  118. محمد رضا شوق الشعراء
  119. محمد رضا کارگر
  120. محمد رضا گندمی
  121. محمد رضا وطن خواه
  122. محمد زاده رحمانی
  123. محمد سپهر
  124. محمد شیبانی
  125. محمد صادق احمدنیا
  126. محمد صادق نیکو نژاد
  127. محمد علی عاقلی
  128. محمد علی عبداللهی
  129. محمد علی مشکیان
  130. محمد علی میرجلیلی
  131. محمد کاظم دهقانی
  132. محمد مهدی شرافت
  133. محمود ملاحسینی
  134. مرتضی رضاییان فیروزآبادی
  135. مسعود آستانداری
  136. مسعود توفان
  137. مسعود ساکی
  138. مسعود میرجلیلی
  139. مصطفی ترنجی
  140. مصطفی رضاییان
  141. مصطفی فاطمی
  142. معصومه محمد پور
  143. ملکه صدیقی
  144. منصور مظفری
  145. مهرداد امید سالاری
  146. مهدی واحدیان اردکانی
  147. مهدی زمان زاده
  148. مهدي عسكري كامران
  149. مهذب ترابی
  150. مهین رستگار
  151. میثم کوچک زاده
  152. میرزا محمد کاظمینی
  153. ناصر حیدر زاده
  154. ناصر ساجدی
  155. وجیهه السادات عظیمی فر
  156. هادی حکیمیان
  157. هدایت الله کاماتیان
  158. هدایت کارگر شورکی



البته تعداد زیادی از همراهان قدیمی و جدید شاید از قلم افتاده باشند که برما منت خواهند نهاد و نامشان را در ذیل همین خبر یاد آوری تا ضمن عذرخواهی به همراهان اضافه گردند .


سخن پایانی

رسیدن به ایده آل فردائیان تنها آرزوی ماست .و امید به رسیدن به ایده آل ها آرزویی دست نیافتنی نیست .

دست نیاز به سوی تمامی دلسوزان فرهنگی استان و اصحاب قلم دراز نموده و امیدواریم با ارشادات و راهنمایی های خود ما را در رسیدن به ایده آل ها یاری دهند .

و اما اصحاب اقتصادی استان /که نه نیاز به کمک مالی دوستان داشته و نه داریم اما نیاز به استفاده اصحاب فرهنگ از فضای بوجود آمده دریزدفردا ،همیشه وجود داشته و دارد و امید داریم در سال 90 اصحاب اقتصادی استان با به رسمیت شناختن فضای مجازی در جهت معرفی محصولات خود فضای سایبر با گستره توزیع  به وسعت جهان را در لیست فضاهای تبلیغاتی خود قرار داده تا ضمن استفاده از امکانات مدرن در معرفی کالا و محصولات خود به ارتقاء فضاهای فرهنگی فضای سایبر نیز کمک کرده باشند .

سال 90 را سالی پر از نشاط و موفقیت  برای همه عزیزان می خواهیم

کوتاهی های نوشتار فوق را به بزرگواری های خود ببخشید .

سردبیر یزدفردا

یا حق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا