بازداشت مبتكر منشوراخلاقی فوتبال به اتهام اختلاس؟


(ع) در زمان محمد دادكان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان پیشنماز وارد فدراسیون شد و سپس مسئولیت كمیته فرهنگی را هم عهده‌دار شد و كم كم پله های ترقی را طی كرد طرح جنجالی منشور اخلاقی فوتبال را به فوتبال كشور تحمیل كرد.


انتخاب نوشت: برخی رسانه ها از جمله روزنامه روزگار، از بازداشت دبیر ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال ایران خبر داده است.


به گزارش انتخاب، محمد علی‌پور با حكم قاضی دادگاه ویژه روحانیت به اتهام اختلاس مالی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و پرونده منشوری‌ها بازداشت شده است.


او علاوه بر اینكه دبیر ستاد منشور اخلاقی است، پست دبیر كمیته فرهنگی منشور اخلاقی، مشاور فرهنگی سازمان لیگ و همچنین عضو كمیته رسیدگی به تخلفات فوتبالی فدراسیون فوتبال را هم در اختیار دارد!


علی‌پور در زمان محمد دادكان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان پیشنماز وارد فدراسیون شد و سپس مسئولیت كمیته فرهنگی را هم عهده‌دار شد و كم كم پله های ترقی را طی كرد طرح جنجالی منشور اخلاقی فوتبال را به فوتبال كشور تحمیل كرد.

پس از درج این خبر، عصر امروز علیپور در گفت و گو با چند رسانه ضمن تكذیب این خبر، انتشار چنین خبری را نشان دریوزگی مخالفانش خواند و از شكایت از رسانه های منتشركننده خبر دستگیری اش در روزهای آتی خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا