پیام تسلیت کانون های مساجد استان یزد به مناسبت درگذشت نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

یزدفردا :دبیرخانه كانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد را تسلیت گفت.

متن كامل این پیام بدین شرح است:

"انالله و اناالیه راجعون"

همزمان با سالروز شهادت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) و در آخرین روز ماه پر فیض رجب، استان دارالعباده و دارلعلم یزد دوباره داغدار از دست دادن فرزند برومند شهید محراب، نماینده ولی فقیه و امام جمعه با تقوا و پرهیزگار خود حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی شد.

یادگار شهید محراب حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد علی صدوقی در كنار پدر بزرگوار خویش، نقش مهمی در دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی داشت، آن مرحوم در كنار بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در پاریس، قم و تهران به نقش آفرینی در انقلاب اسلامی پرداخت.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد علی صدوقی صدوقی در امور خیری همچون كمك به نیازمندان، ایتام، حمایت از خانواده معزز شهدا و ایثارگران پیشتاز بود، علاقه شدید به امام و رهبری و دفاع از حریم ولایت، استقامت و خستگی ناپذیری در تبلیغ دین و نشر فرهنگ ناب اسلام و تشییع  به خوبی در زندگی پربرکت و معنوی وی ملموس بود.

دببرخانه كانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد درگذشت نابهنگام نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه را به محضر امام عصر(عج)، پیشگاه مقام معظم رهبری، بیت سومین شهید محراب و عموم  مردم دارالعباده یزد تسلیت گفته و از مردم شریف استان  دعوت می نماید تا در مراسم های تشییع، تدفین و ختم آن فقید سعید حضور پر شور و فعالی داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا