مدیر کل اطلاعات استان یزد از شناسایی جاسوس هسته ای در استان یزد خبر داد

یزدفردا :مدیرکل اطلاعات استان نیز دردر نشست شورای اداری استان یزد، گزارشی از فعالیت های مختلف وزارت اطلاعات ارائه کرد.


وی سربازان گمنام امام زمان (عج) را پرورش یافتگان انقلاب اسلامی و مفتخر به تبعیت محض از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توصیف کرد.


مدیرکل اطلاعات استان با اشاره به عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی، از دستگیری این تروریست و جرثومه فساد به عنوان یکی از موفق ترین عملیات های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.


وی آزاد کردن دیپلمات های ایرانی در پاکستان، نفوذ ماموران اطلاعاتی در اپوزوسیون خارج از کشور و مهار فتنه سال 88 را از دیگر موفقیت های سربازان گمنام امام زمان (عج) در سال های اخیر برشمرد.


مدیرکل اطلاعات استان خاطرنشان ساخت: با همکاری و تعامل بسیار خوب با نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های قضایی آرامش خوبی را در استان یزد شاهد بوده و هستیم.


وی شناسایی و ضربه زدن به باندهای کلان مواد مخدر، برگزاری جلسات آموزش ضد جاسوسی با مدیران استان، شناسایی جاسوس هسته ای در استان، شناسایی باندهای اختلاس و ارتشاء، شناسایی و برخورد با شرکت های هرمی، باندهای زمین خواری، عاملین آدم ربایی و باندهای مخل نظم و امنیت را از جمله مهم ترین اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان یزد برشمرد.


مدیرکل اطلاعات استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشور بر وحدت و تعامل و همبستگی مردم و مسئولان تاکید کرد.


وی با اشاره به اینکه اجرای مناسب قانون هدفمندی یارانه ها بر خلاف رای و نظر دشمنان جمهوری اسلامی است، تلاش و همفکری مسئولان در راستای اجرای مناسب این طرح را بسیار موثر دانست.


وی تشدید اقدامات نرم و سخت، گسترش کمی و کیفی برنامه های ضد انقلاب، تخلیه تلفنی و احتمال خروج منافقین از لیست تروریست ها و گسترش جرایم سازمان یافته در تولید مواد مخدر را از برنامه های امسال ضد انقلاب برشمرد و هوشیاری و توجه عمومی را خواستار شد.


  " محمد رضا فلاح زاده"  با بیان این که ایجاد امنیت از وظایف وزارت اطلاعات است، از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) در برقراری امنیت در جامعه قدردانی کرد.


وی خاطرنشان ساخت: دشمنان ایران اسلامی با اهداف شوم خود به دنبال کسب اطلاعات از ما هستند و اگر چشم دقیق و تیز بین نیروهای اطلاعات نباشد دشمن به راحتی می تواند در حوزه های مختلف به ما ضربه بزند.


استاندار یزد یکی از مهم ترین اهداف دشمن را ایجاد انحراف در جوانان، دانشگاه ها، مدارس و ضربه به اقتصاد کشور دانست و به نقش مهم وزارت اطلاعات در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: جمع کردن قائله منافقین و حزب توده، نقش آفرینی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مدیریت حوادث بعد از انتخابات و مقابله با فتنه سال 88، برخورد با عرفان های کاذب و مدعیان دروغین نبوت و امامت، نفوذ در جریان ضد انقلاب، دستگیری عبدالمالک ریگی و برخورد و دستگیری جاسوسان بیگانه از مهم ترین اقدامات وزارت اطلاعات از بدو تاسیس تا کنون بوده است.


وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در تکریم ارزش و جایگاه سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: این سربازان با گمنامی تمام در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.


فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن و برگزاری همایش فرصتهای سرمایه گذاری در سال جاری در استان بر همکاری و تعامل همه مسئولان استان در این زمینه ها تاکید کرد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا