دررسانه ها:

احمدی‌نژاد در علی آباد کتول:

هیچ کس در این کشور محتاج نان شب نیست

ملت عقب افتاده و فقیر نمی تواند در جهان نقش آفرینی کند و کسی حرفش را گوش نمی دهند و در حال حاضر بیش از 100 کشور از مجموع کشورهای جهان در مبادلات جهانی نقش ندارند / خوشبختانه با اجرای طرح یارانه ها و پرداخت نقدی کسی محتاج نان شب نیست

رییس‌جمهور در ادامه سفر خود به استان گلستان بعد از عزیمت به شهرستان علی آباد کتول نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد را افتتاح کرد که با افتتاح این نیروگاه استان گلستان علاوه بر خودکفایی در تولید برق آمادگی صادرات به خارج از کشور را پیدا می کند.

 این نیروگاه در فاز نخست با 3 واحد گازی هر یک به ظرفیت 162 مگاوات در مجموع به میزان 972 مگاوات به روش ساخت، بهره برداری و مالکیت با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

 محمود احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح نیروگاه علی آباد کتول گفت: ساختن ایران مهمترین کار مکتبی و دینی است.

وی اظهار داشت: اگر حتی به فکر نسل های خودمان باشیم و هیچ آرمان انقلابی و الهی و جهانی را دنبال نکنیم، باید ایران ساخته شود، درحالیکه ایران دارای آرمان الهی و انسانی است.
 
وی افزود: اگر ملت و سرزمینی آباد نباشد و ساخته نشود، همیشه نیازمند دیگران است و ملتی که نیازمند باشد، آماده پذیرش تحمیلات سیاسی و فرهنگی است.
 
احمدی‌نژاد گفت: ملتی که پیشرفته و مقتدر است کسی نمی تواند راه و روش خود و اندیشه ها سیاستهای استعماری را به آن تحمیل کند و ملت باید روی پای خود ایستد و نیازهایش را در بالاترین سطح تامین کند.
 
رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه همه منابع در کشور تامین است گفت: غنی ترین منابع در کشور وجود دارد و باید از این منابع استفاده بهینه کرد.
 
رئیس جمهور افزود: ملت ایران آرمان الهی را دنبال می کند و ایران ملتی مکتبی و دارای اعتقاد ناب الهی است.
 
احمدی نژاد گفت: اگر ما دنبال اصلاح جهان نباشیم دیگران خود را بر ما تحمیل می کنند و اگر دنبال ایجاد نظام عادلانه نباشیم دیگران نظم ظالمانه شان را حاکم می کنند.
 
وی اظهار داشت: ما نمی توانیم بگوییم درها را می بندیم و کاری به دنیا نداریم و این مسئله امری نشدنی است.
 
رئیس جمهور گفت: ملت عقب افتاده و فقیر نمی تواند در جهان نقش آفرینی کند و کسی حرفش را گوش نمی دهند و در حال حاضر  بیش از 100 کشور از مجموع کشورهای جهان در مبادلات جهانی نقش ندارند.
 
احمدی نژاد گفت: ساختن ایران اسلامی با همدلی ممکن است و همه اندیشه ها برای ساختن و اصلاح باید تمرکز شود و این نقطه کینه شیاطین است.
 
وی گفت: شیاطین آن قدر که از پیشرفت ایران می ترسند از چیزی نمی هراسند و پیشرفت کشور آنان را به وحشت انداخته است.
 
وی عنوان کرد: امروز دشمنان از فرهنگ، اندیشه و آرمانهای ما می ترسند و زمانی این ادیشه می تواند جهانگیر شود که پیشرفته باشیم و فاصله طبقاتی وجود نداشته باشد.
 
وی افزود: زمانی فرهنگ و فکر ما در جهان حاجم و اثرگذار خواهد شد که پشت سرش یک الگوی عملی ارائه دهیم.
 
رئیس جمهوری گفت: هر کس با هر شعار و تابلویی بخواهد عزم ملت را در مسیر ساختن بر هم زند اگر نگوییم عنصر دشمن است حتما یک عقب مانده سیاسی به تمام معناست.
 
احمدی نژاد گفت: ساختن کشور زحمت دارد و باید کار کنیم و باید همه دلسوزان و کارآفرینان دست به دست هم دهند.
 
رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه وجود فقر در کشور عیب است افزود: خوشبختانه با اجرای طرح یارانه ها و پرداخت نقدی کسی محتاج نان شب نیست.
 
وی عنوان کرد: ساختن ایران مهمترین مسئله است و هر کس دلش برای خودش، کشور و دین می سوزد باید در این زمینه تلاش کند.

 

بر اساس این گزارش، رییس جمهور پس از افتتاح پروژه های عمرانی در استان گلستان، دقایقی پیش گرگان را به مقصد تهران ترک کرد.

 منبع:اعتدال

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا