اختلاس‌گر 6/5 میلیاردی دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی اصفهان از دستگیری اختلاس‌گری که مبلغ 6،5 میلیارد ریال از حساب دانشگاه هنر اصفهان اختلاس کرده بود، خبرداد

سرهنگ مصطفی حسین‌زاده با اعلام این خبر افزود: متهم که فردی 32 ساله و از کارکنان دانشگاه است پس از سرقت دسته چک و جعل امضای مسئول مالی دانشگاه مبلغ 6،5 میلیارد ریال را از حساب دانشگاه برداشت کرده بود.


وی ادامه داد: متهم پس از اختلاس، این مبلغ را صرف خرید طلا کرده است که پس از دستگیری وی تمامی این مبلغ که به دلیل بالا رفتن قیمت طلا افزایش قابل توجهی داشته به حساب دانشگاه بازگشته است.


حسین‌زاده با بیان اینکه این ماجرا از یک ماه پیش به وقوع پیوسته است به ایسنا گفت: در طول یک ماه گذشته عوامل دانشگاه در جریان این اختلاس قرار داشتند و حراست دانشگاه رسیدگی به آن را برعهده داشته است اما پس از ورود پلیس از حدود یک هفته پیش متهم که متواری شده بود، دستگیر شد.


به گفته وی متهم همدستانی نیز داشته و نیروهای پلیس آگاهی مشغول تحقیقات بیشتر از این افراد هستند که تا کامل نشدن اطلاعات خبری درباره همدستان وی اعلام نخواهد شد.


رییس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به ایسنا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پرونده این اختلاس برای بررسی بیشتر و شناسایی دیگر همدستان متهم در پلیس آگاهی اصفهان در حال بررسی است.

منبع:  ایسنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا