انتقاد شدید علی مطهری از رییس جمهور:سخنان اخیر احمدی نژاد باطل است

اگر دولت احمدی نژاد پاک ترین دولت در طول تاریخ است ، پس فاسد ترین دولت کدام دولت و با کدام کارکرد می تواند باشد ؛ این حرف ها بی پایه است/ منش جریان احمدی نژاد جدا از جریان اصولگرایی است و این جریان برای خود افکار و عقاید مخصوصی دارند...

علی مطهری نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به شعارهای رییس جمهور درباره مفاسد اقتصادی و سخنان اخیر احمدی نژاد در واکنش به اختلاس اخیر  گفت: صحبت آقای احمدی نژاد مبنی بر اینکه دولتش پاک ترین دولت هاست ، با اختلاس اخیر باطل است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود:  اگر دولت احمدی نژاد پاک ترین دولت در طول تاریخ است ، پس فاسد ترین دولت کدام دولت و با کدام کارکرد می تواند باشد ؛ این حرف ها بی پایه است.

وی در ادامه با اشاره به تحرکات انتخاباتی نزدیکان دولت ، تحت لوای جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری نماینده آقای احمدی نژاد است و اگر این جبهه نتواند آرا را به سمت خود جلب کند ،  دیگر کاری از دست آنها بر نمی آید.

مطهری ادامه داد: من از قدیم می گفتم آقای احمدی نژاد نه اصلاح طلب است نه اصولگرا و گروه سومی تشکیل داده ، اما کسی قبول نکرد .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این دولت از نظر فرهنگی انحراف دارد و لیبرال است؛ و مکتب انحرافی ایران ، در راس این مساله است ، در گذشته راجع به مکتب ایرانی  که دولت معرفی می کند ، اعتراض می کردیم ، اما دوستان قبول نمی کردند و الان به صحت آن مطالب رسیدند.

مطهری افزود: منش جریان احمدی نژاد جدا از جریان اصولگرایی است و برای خود افکار و عقاید مخصوصی دارند .

وی گفت:  انتخابات آتی مجلس باید با مشارکت مردمی بالایی صورت بگیرد ، تا جریان انحرافی رای بالایی نیاورد ،  اما اگر مشارکت در سطح بالا نباشد ، این گروه ممکن است با سازماندهی که انجام می دهند ، توفیقاتی داشته باشند .

علی مطهری در ادامه با اشاره به دفاع تمام رییس جمهور از نزدیکانش گفت: روحیه شخص رییس جمهور جوری است که وقتی روی مساله ای پا فشاری شود و از ایشان خواسته شود ، عکس آن را عمل می کند.

وی افزود: در مساله آقای مرتضوی که گفته شد در جریان کهریزک متهم است ، ایشان را بلافاصله به عنوان معاون خود معرفی کرد ؛ در داستان آقای کردان که خواسته شد خودشان حل و فصل کنند، روی وی ایستادگی کرد و در قرار دادن آقای رحیمی به عنوان رییس رسیدگی به مفاسد اقتصادی هم اینگونه عمل کردند .

علی مطهری در خاتمه گفت: متاسفانه وقتی روی موضوعی اصرار می شود، احمدی نژاد بر عکس آن موضع می گیرد و این نشان دهنده روحیه خاص آقای احمدی نژاد است.

منبع:اعتدال

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا