عضو کمیسیون اصل نود:

پرونده‌هایی درباره افشاگری های داوود احمدی نژاد وجود دارد-مجلس نهم:122


فرماندار ری به خاطره یک چالش با مشایی عوض می شود ، معاون وزیر ارشاد به خاطر چالش با مشایی عوض می شود و این در باره بسیاری از وزرا و معاونین آنها نیز صدق کرده و می کند؛ کسی که برادر رییس جمهور است و بهره ای از ایشان حتی به عنوان برادر رییس جمهور بودن به او رسیده است مسائلی را بیان می کند؛ باید دانست که مشکلاتی که به رییس جمهور تحمیل می شود به ایشان نیز تحمیل خواهد شد


حجت الاسلام حسن نوروزی ، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تحلیلی اعتدال  با اشاره به سخنان داوود احمدی نژاد درباره فعالیتهای نظامی جریان انحرافی گفت: داوود احمدی نژاد از چهره های قدیمی مدافع انقلاب است و رییس بازرسی ریاست جمهوری بودند و از مسائلی مطلع هستند.


عضو فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: من له القول و علیه القول؟ کسی که برادر رییس جمهور است و بهره ای از ایشان حتی به عنوان برادر رییس جمهور بودن به او رسیده است مسائلی را بیان می کند؛ باید دانست که مشکلاتی که به رییس جمهور تحمیل می شود به ایشان نیز تحمیل خواهد شد.


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: داوود احمدی نژاد با دلسوزی های خاصی که دارد، نگران اقدامات جریان انحرافی است. وی و همه دلسوزان از اقداماتی نظیر چاپ ویژه نامه خاتون، تقابل هایی که جریان انحرافی با دادستانی کل کشور داشته، نگرانند. از آنچه که درباره برادرش مطرح است و مسائل مرتبط با رمالی و دعا نویسی و احتمال تقابل با ولایت نگرانند.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاج داوود هم برادر و هم خانواده خود را می شناسد و وظیفه شرعی و انقلابی خود می داند که افشا گری بکند.


وی ادامه داد: فرماندار ری به خاطره یک چالش با مشایی عوض می شود ، معاون وزیر ارشاد به خاطر چالش با مشایی تغییر می کند و این درباره بسیاری از وزرا و معاونین آنها نیز صدق کرده و می کند؛ حاج داوود نمی خواهد این برادر ( دکتر محمود احمدی نژاد) و استاد دانشگاه و خدمت گذار و خدوم انقلاب که ازابتدا در خدمت انقلاب بوده است را از دست بدهد بنابراین دست به افشا گری می زند.

عضو کمیسیون اصل 90 افزود: در کمیسیون اصل 90 درباره موضوع های افشا شده از سوی داوود احمدی نژاد ، کم و بیش پرونده هایی وجود دارد و البته وی هم باید این موضوع را از مراجع قانونی پیگیری کند.

در خاتمه تاکید کرد: البته داود احمدی نژاد باید شرایط فعلی را بالانس کنند و یک مقداری با آرامش بیشتر و متانت برخورد کنند و از جمله بیشتر با کمیسیون اصل 90 مرتبط شود.

افشاگری تازه برادر رئیس‌جمهور

در جنگل‌های شمال به افرادی آموزش‌ نظامی داده‌اند


این جریان افرادی را در جنگل‌های شمال در قالب تیم‌های کوه‌نوردی آموزش‌های نظامی داده و از طریق کانال‌های توریستی وابسته به دولت برای آموزش به خارج می‌بردند.در بازرسی ریاست جمهوری با تمام وجود مقابل این جریان ایستادیم اما به ما گفتند که این گروه را در بازرسی‌ها مستثنی کنید و زمانی که مقاومتم را دیدند به من گفتند که موقعیت خود را از دست می‌دهی و پس از آن از بازرسی بیرون رفتم.این تفکر ارزش نیست که چون برادر یا فامیلت کار اشتباهی می‌کند در مقابل او کوتاه بیایی...

داوود احمدی‌نژاد در حاشیه سفر خود به اصفهان در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: جریان انحرافی به دنبال درست کردن مجلسی است که بویی از ولایت فقیه نداشته باشد تا به اهداف ناصواب خود دست یابد.


 وی در ادامه با اشاره به پرونده‌ اختلاس‌های اخیر به ویژه اختلاس 3هزار میلیارد تومانی افزود: این نوع فسادها یک شبه اتفاق نیفتاده و ریشه‌دار است.


برادر رئیس جمهور با اشاره به اینکه زمانی که در بازرسی نهاد ریاست جمهوری بودم، زمینه‌سازی برخورد با این نوع پرونده‌ها را آماده کردم، تصریح کرد: آن زمان نامه‌ای رسمی نوشتم و در آن قید کردم که مدیرعامل بانک ملی این بانک را ورشکست کرده و سیتی‌زن کارت اروپا را نیز در اختیار دارد.


وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی از امروز شکل نگرفته و همواره در 32 سال انقلاب از این دست جریانات در کشور ما وجود داشته است، بیان داشت: انقلاب همواره در معرض این خطر بوده است.


احمدی‌نژاد ادامه داد: جریان انحرافی کنونی افرادی را در جنگل‌های شمال در قالب تیم‌های کوه‌نوردی آموزش‌های نظامی داده و از طریق کانال‌های توریستی وابسته به دولت برای آموزش به خارج می‌بردند.


وی با اشاره به اینکه در بازرسی ریاست جمهوری با تمام وجود مقابل این جریان ایستادیم، گفت: به ما گفتند که این گروه را در بازرسی‌ها مستثنی کنید و زمانی که مقاومتم را دیدند به من گفتند که موقعیت خود را از دست می‌دهی و پس از آن از بازرسی بیرون رفتم.


دبیر سابق کمیته پدافند غیرعامل کشور در ادامه با اشاره به اینکه در هر کاری گوش به فرمان ولایت هستم، اضافه کرد: پیروزی انقلاب و خروجی به دلیل وجود ولایت است و اگر ولایت نبود ما اکنون هویتی نداشتیم.


وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پدافند ما دفاع از ولایت است، بیان داشت: ایران پول و امکانات برای صادر کردن ندارد و تنها رفتار انقلابی خود را در سایه ولایت ارسال کردیم.


احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه اسلام شایسته‌سالاری را بنا نهاده است، اظهار داشت: این تفکر ارزش نیست که چون برادر یا فامیلت کار اشتباهی می‌کند در مقابل او کوتاه بیایی و نباید به دلایل فامیلی هوای کسی را داشته باشیم.


وی با بیان اینکه جریان انحرافی در ادامه فتنه سال 88 است، افزود: این موضوع را بارها اعلام کرده‌ام و وزیر اطلاعات هم اخیراً بر آن صحه گذاشته است.


احمد‌ی‌نژاد با بیان اینکه جریان انحرافی در مقابل رژیم اسرائیل سر تعظیم فرود آورد، تاکید کرد: برخی آمدند و از رژیمی تعریف کردند که ملت ایران 32 سال است آن را به رسمیت نمی‌شناسند.


وی با اشاره به اینکه اگر مقاومت سوریه توسط رژیم صهیونیستی شکسته می‌شد، به فکر درگیری با ایران می‌افتاد، تصریح کرد: ولایت فقیه در این جریان‌ها نیز به صحنه آمد و از دستاورد ملت ایران به زیبایی دفاع کرد.


برادر رئیس جمهور با اشاره به اینکه جریان انحرافی می‌خواهد به ولایت فقیه بگوید "نه"، اضافه کرد: در زمانی که جهان با تحولات و بیداری اسلامی مواجه شده و چشم این کشورها به ایران دوخته شده، دعوت از پادشاه اردن چه معنایی می‌دهد؟


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به جایی رسیده که در حال فتح دنیاست، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل اثرپذیری کشورهای دنیا از انقلاب ایران، از خودگذشتگی و گذشتن مردم از منیت خود در برابر ولایت فقیه است.


دلیل برکناری داود احمدی‌نژاد!؟


وی اظهار داشت: برکناری داوود احمدی‌نژاد از دبیرخانه دائمی پدافند غیر عامل، هیچ ارتباطی به مواضع وی با جریان انحرافی نداشته است


یک مقام آگاه در کمیته دائمی پدافند غیرعامل، برکناری داوود احمدی‌نژاد از این کمیته را به‌ دلیل خروج این دبیرخانه برای هماهنگی نیرو و انسجام داخلی بیشتر از نهاد ریاست‌جمهوری و انتقال به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد.


به گفته این منبع آگاه، با توجه به اینکه حضور داوود احمدی‌نژاد باعث کندی کارها و توقف برخی از پروژه‌های پدافند غیرعامل بوده‌است با پیگیری و درخواست ستاد کل نیروهای مسلح از رئیس‌جمهور و با توجه به مصوبه قبلی رهبر انقلاب برای استقرار دبیرخانه کمیته پدافند غیر عامل در ستاد کل نیروهای مسلح، این دبیرخانه برای هماهنگی نیرو و انسجام داخلی از نهاد ریاست‌جمهوری به ستاد کل نیروهای مسلح منتقل شده‌است.


وی همچنین اظهار داشت: برکناری داوود احمدی‌نژاد از دبیرخانه دائمی پدافند غیر عامل، هیچ ارتباطی به مواضع وی با جریان انحرافی نداشته است.


3 مهر 90

چگونگی شکل‌گیری جریان‌انحرافی از زبان داود احمدی‌نژاد


جریان‌های انحرافی و فتنه جریان‌های همسویی هستند که برای انتخابات‌های مختلف در حال برنامه ریزی‌های خاص خود می‌باشند


داوود احمدی‌نژاد ضمن تشریح چگونگی شکل گیری جریان موسوم به جریان انحرافی در بدنه دولت از عملکرد آنان به شدت انتقاد کرد.


وی طی نشستی در حسینیه الزاهرا (س) یاسوج، گفت: متاسفانه جریان فتنه بخشی از بدنه دولت را از آن خود کرده و برنامه‌هایی برای مجلس آینده نیز دارد.


برادر رئیس جمهور، روشنگری و اطلاع رسانی را از مهم‌ترین شیوه‌های برملا نمودن جریان انحرافی ایجاد شده در دولت عنوان و اظهار داشت: این جریان به برخی از مسائل و ارزش‌های دینی اعتقادی ندارد.


احمدی‌نژاد، نگرانی علما و روحانیت را یکی از نمونه‌های بارز مشکل دار بودن جریان انحرافی دانست و تاکید کرد که باید با تمام توان در برابر این جریان و جریان فتنه ایستادگی کرد.


در ادامه این نشست «ستار هدایتخواه» نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به دلایل عدم حضور خود به عنوان نامزد انتخاباتی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و اظهار داشت: بنا دارم که نامزد انتخابات نشوم و در این حوزه به فعالیت‌های فرهنگی مانند گذشته بپردازم.


وی گفت: متاثرم از اینکه در بحث فرهنگی نتوانسته‌ایم منویات رهبری را محقق سازیم و بسیاری از جوانان از وضعیت موجود فرهنگ نگران هستند.


هدایتخواه خطاب به «داوود احمدی‌نژاد» برادر رئیس جمهور گفت که شما در برابر جریان‌های انحرافی و فتنه «عمارگونه» ایستادگی کردید.


وی افزود : نقش روشنگری‌های عمارگونه شما در این دو جریان برکسی پوشیده نیست و واقعا در برابر این جریان‌ها از خود ایستادگی نشان دادید.


19 مهر 90


افشاگری جدید داود احمدی نژاد

10 برابر اختلاس در ماجرای ترکیه انجام شد تا ساکتشان کنند


به من گفتند به این «آقا» کاری نداشته باش و چیزی نگو ولی من گفتم اخلاقا و شرعا نمی توانم، گفتند پس جایی در بین ما نداری و برو! ولی بعد دیدند بد شد و گفتند برو پدافند الان هم می گویند چیزی درباره فلانی نگو.

داوود احمدی نژاد نماینده ویژه رئیس جمهور در پدافند غیرعامل گفت: فساد بزرگ بانکی اخیر تنها یکی از پرونده هایی است که با دست خط جریان انحرافی دولت اتفاق افتاده است.


به گزارش خراسان داوود احمدی نژاد در همایش «از ادعای ولایت تا ولایت مداری» که به همت تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی عصر روز گذشته در تالار دانشکده اداری و علوم اقتصاد برگزار شد فساد بانکی اخیر را تنها یکی از پرونده هایی برشمرد که با دست خط جریان انحرافی اتفاق افتاده است.


وی با بیان این که پرونده «فولاد خوزستان» را وی از ماه ها قبل به کمیسیون اصل ۹۰ گزارش داده بود ادامه داد: «فقط این ها که نیست ۱۰برابر اختلاس در ماجرای عذرخواهی ترکیه از ارمنستان و پرداخت غرامت انجام شده است!»


وی افزود: « و این یک مورد است، در قضیه ای که یک لوح از سفیر انگلیس گرفتند و درازای آن ۲ تا قول دادند، یکی این که آن نکاتی که درباره ایران کاوش شده هبه کنند به آن لوح تا آن کامل شود (می خواهم) ۱۰۰سال هم نشود»


وی ادامه داد: «ما ۳۲سال در برابر ترکیه طوری رفتار کردیم که تنش بین ما و ترکیه نباشد چون اهم و مهم است، ما گفتیم شیطان بزرگ را باید تکلیفش را روشن کنیم نه این که با جای دیگری درگیر بشویم. این ها در واقع آمدند درگیر کردند. بعد از این که گفت ترکیه از ارمنستان عذرخواهی کند، غرامت بدهد نمی دانید چه شد،چون همین اتفاقی که در این اختلاس شد ۱۰برابرش آن جا شد که آن را ساکت کنند.»


وی همچنین به تضاد ادعای ولایت مداری با رفتار و گفتار برخی مسئولان اشاره کرد و گفت: آنانی که به دنبال برگزاری جشن نوروز و جشن ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی هستند چه سنخیتی با ادعای ولایت مدارانه دارند؟


داوود احمدی نژاد با تاکید بر این که شکوفایی و اعتبار برجسته کشور از برکت مکتب اسلام است نه مکتب ایرانی افزود: عزت ما از نظام ولایی است نه از مکتب ایرانی نماینده ویژه رئیس جمهور در سازمان پدافند غیرعامل در ادامه سخنان خود بذل و بخشش های جریان انحرافی، نفی اصالت حجاب، زیر سوال بردن ارزش حجاب در نشریه خاتون، عزل و نصب های نادرست و همایش ایرانیان مقیم خارج را از دیگر رفتارهای متضاد با اندیشه ولایت مداری برشمرد و تصریح کرد: این همه افراد فرهیخته و توانمند در کشور داریم چرا به جای این که آنها را جذب کنیم به دنبال ایرانیان مقیم خارج هستیم، اگر این ها به شما و کشورشان دل داشتند که فرار نمی کردند.


داوود احمدی نژاد توجه نکردن به فرمایشات رهبری را آفتی برای نظام دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری ۳بار تذکر دادند و بعد کتبا و رسما نوشتند. وقتی می گویند نباشد پس نباید باشد.


وی در پاسخ به سوال یک دانشجو که پرسید «ولایت مداری رئیس جمهور را با توجه به جریان انحرافی، برکناری برخی وزرا و این که گفته اند رابطه من با مقام معظم رهبری رابطه پدر و فرزندی است را چطور ارزیابی می کنید» اظهار داشت: «مرز عقیده مهم است نه مرز مادی. امروز کسی در کنار ما قرار گرفته که آیات الهی را اشتباه بیان و تحلیل می کند، خودتان فکر کنید چه ارتباطی می تواند وجود داشته باشد، برخی از من می خواهند اسم ببرم ولی شما با یک اشاره باید متوجه شوید.»


به من گفتند چیزی درباره آن «آقا» نگو


داوود احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر سمت و مشاغل وی قبل از دوران ریاست جمهوری برادرش توضیح داد:« بعد از انقلاب وارد کمیته و سپاه شدم و افتخار می کنم سردار سپاه هستم. در دولت نهم بعد از این که دیدم عناصر نامطلوب در دولت نفوذ پیدا کرده اند با وجود این که نیاز مالی نداشتم وارد مجموعه بازرسی شدم اما به من گفتند به این «آقا» کاری نداشته باش و چیزی نگو ولی من گفتم اخلاقا و شرعا نمی توانم، گفتند پس جایی در بین ما نداری و برو! ولی بعد دیدند بد شد و گفتند برو پدافند الان هم می گویند چیزی درباره فلانی نگو.»

2 آذر 90


داود‌احمدی‌نژاد: گفتند در‌مقابل جریان‌ انحرافی نایست


داود احمدی نژاد در مورد مقولات مهمی از جمله پرونده رسوایی بانکی اخیر، جریان انحرافی و وقایع روزنامه ایران صحبت کرد.

اعتدال: داود احمدی نژاد، برادر رئیس جمهور و از فعالان سیاسی با اشاره به هفته بسیج و با بیان اینکه الگوی‌ بسیجی‌ها و خبرنگاران حضرت زینب(س) است، گفت: دلیل این امر آنست که حضرت زینب(س) مأموریتی از جانب پروردگار عالم داشت تا حماسه طراحی شده در کربلا از جانب خداوند متعال برای ترسیم نقشه راه بشریت را به دنیا صادر کند.


وی افزود: شکل این نقشه راه را حضرت زینب(س) به گونه‌ای نگارش و به دنیای بعد از خود ارائه کرد که امروز علاوه بر اینکه تبدیل به نقشه راه تمام انسان‌های آزاده شده است؛ هیچکس هم نیست که بتواند مدعی ایرادی به این خبر ترسیم شده و ابلاغ شده از سوی حضرت زینب(س) شود.


داود احمدی نژاد خطاب به خبرنگاران ادامه داد: اگر می‌خواهید در این لباس خدمت کنید و الگوی شما حضرت زینب کبری(س) است همه تلاش، ذکاوت و همت شما باید به‌گونه‌ای باشد که هیچکس نتواند به خبر شما خدشه وارد کند و صداقت و سلامت کامل، مشی تمام مجموعه‌های خبرگزاری و خبرنگاران باشد.


*اینگونه شد که رفتم!

برادر رئیس جمهور در ادامه به علت رفتن خود از سمت مدیریت بازرسی نهاد ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان اینکه به غلط اعلام کرده‌اند که من استعفا کرده‌ام و سمتم را رها کرده‌ام، گفت: اصلاً استعفایی در بین نیست. به من گفتند در مقابل جریان انحرافی نایست و اگر غیر از این باشد، نمی‌توانیم تو را تحمل کنیم. من هم پاسخ دادم که من نه هیچوقت سجده بر شیطان کرده‌ام و نه هیچگاه خود را تحمیل کرده‌ام. اطاعت پذیری من از ولایت است. لذا به ما گفتند: "برو" و من هم اعلام کردم که باید رسماً اعلام کنید تا بروم و آنها هم دو نامه نوشتند که اینجا را ترک کن.


احمدی نژاد همچنین در مورد سیستم بازرسی نهاد ریاست جمهوری پس از خود، گفت: پس از ما، کسانی آمده‌اند که سوابقشان در وزارت خارجه و شهر ارومیه هست. البته من قصد ندارم راجع به فعالیت‌های بازرسی اظهار نظری بکنم اما می‌توان این را گفت که فعالیت‌های برخی نهادها در مجموع تحت تأثیر جریان انحرافی است که خود در رأس همه تخلفات هستند. و لذا تخلفات اخیری که در حوزه نقدینگی و یا برخی عزل و نصب‌ها رخ داد و یا رفتارهایی مثل چاپ روزنامه سفید را اگر بهتر نگاه کنیم، در‌می‌یابیم که جریاناتی مثل مشارکت و کارگزاران نیز نظیر همین اعمال و رفتارها را داشته‌اند.


*من یک سربازم

وی در مورد شایعه طرح ترور خود توسط رژیم صهیونیستی نیز گفت: ما سربازیم و سرباز هم به خود توجه نمی‌کند. ما در انقلاب اسلامی با ولایت فقیه که همان ولایت رسول‌الله(ص) است پیمان بسته‌ایم که در مسیر آرمان الهی باشیم و خواهیم بود.


وی افزود: انسان باید احساس سربازی در رکاب ولایت داشته باشد. و البته اینجا رابطه پدر و فرزندی نیست. بلکه رابطه مراد و مرشدی است. او فرمانده و ما سربازیم.


*با جریان انحرافی، "جامعه" برخورد کرده است

احمدی نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد چرایی سکوت لیدرهای جریان انحرافی در ماه‌های اخیر با بیان اینکه جریان انحرافی به دنبال جریان‌های منحرف گذشته است، تأکید کرد: این فراز و نشیب‌هایی که در اعمال آنها هست به دلیل برخوردیست که از سوی جامعه با آنها می‌گیرد. البته این بدان معنا نیست که این جریان از مسیر خود که مسیر شیطان است دست برداشته بلکه به شرایط محیط نگاه می‌کند و تقلا می‌کند تا با توجه به آنها حرکت کند. ضمن اینکه این رفتارهای آنها بیشتر شبیه به یک قایم باشک بازی است که برای فریب ما صورت می‌گیرد.


وی افزود: رفتارهای آنها دقیقا مطابق با رفتارهای دنیای استکبار و برای ضربه زدن به ملت ایران است و ما نباید فریب این خیمه شب بازی‌ها را بخوریم.


*چرا گفتم می‌خواهند وارد فاز نظامی شوند

برادر رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه جریان انحرافی حلقه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره‌ای را جدا از حلقه‌های اصلی و رسمی نظام درست کرده‌اند، گفت: آنها بسیاری از ساختارها را به حساب خود شکسته‌اند ضمن آنکه رفتارها و حرکت‌های نامیمون، منحرفانه و شیطانی هم داشته‌اند که معنای آنها ادامه‌دار بودن حرکات آنهاست. در واقع باید به پاسخ این سؤال فکر کرد که رفتار جریانی که بر خلاف میل ملت مسلمان ایران به راحتی از مستکبرین و دشمنان ملت ایران تکریم می‌کند چه مفهومی دارد؟


*نظر برادر رئیس جمهور در مورد وقایع روزنامه ایران

احمدی نژاد به وقایع روزنامه ایران نیز اشاره کرد و گفت: امام(ره) و مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند که نظام نباید تضعیف شود و این حرف‌ آنها به این معناست که قوه قضائیه، قوه مجریه، مجلس شورای اسلامی و سایر ساختارها نباید تضعیف شوند. حال اگر کسی در مقابل دستور این نهادها ایستاد و آنها را تضعیف کرد، معنای حرکت او چیست؟ مثلاً وقتی قوه قضائیه تشخیص می‌دهد که یک نفر خاطی است؛ اگر او لجاجت بکند و نپذیرد که در دادگاه حاضر شود و یا به سؤالات پاسخ بدهد، مفهوم آن چیست؟ آیا این تضعیف نظام نیست؟


وی افزود: آقایان به راحتی در مقابل قوه قضائیه می‌ایستند. این کار چه مفهومی دارد؟ قوه قضائیه تضمین کننده سلامت جامعه است و جایگاه قانونی دارد. همه هم ملزم هستند که به او پاسخگو باشند. حال اگر برخی از خود مایی که دارای سمت‌های قانونی هستیم در مقابل قوه قضائیه بایستیم پس تکلیف خاطیان دیگر چه باید باشد...؟!


*و اصلاح‌طلبان

رئیس سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری به وضعیت اصلاح‌طلبان نیز اشاره کرد و گفت: جنگ میان حق و باطل همیشه بوده و خواهد بود. منتها لباس و شگرد دشمن در هر مقطعی تغییر می‌کند. مثل وقتی که در لباس اصلاحات به میدان آمد و نتیجه کار خود را نیز در فتنه نشان داد.


البته جریانات دیگری هم بودند که اعتقاداتشان را با تهاجم سیاسی و فرهنگی علیه نظام همراه می‌کردند و البته در ادامه به فاز نظامی هم متوسل شدند زیرا از اول انقلاب هیچگاه نظام ولایت فقیه را برنمی‌تافتند.


جریاناتی مثل نهضت آزادی، جنبش مسلمانان مبارز، فرقان، اصلاح طلبان و ... که البته عناوین و شعارهایشان فریبنده بود اما هیچگاه ولایت پذیر نبودند.


*اگر ضد فساد هستیم به روند رسیدگی به پرونده‌های فساد کمک کنیم

احمدی نژاد در ادامه به ماجرای رسوایی بانکی و تلاش قوه قضائیه برای به سرانجام رساندن این پرونده اشاره کرد و گفت: عده‌ای در این قضیه مطرح می‌کنند که چرا مصلحت...؟! در پاسخ به آنها باید گفت در ماجرای سران فتنه و پس از آنکه مردم حماسه بزرگ 9 دی را خلق و قبل از قوه قضائیه برای آنها کیفرخواست صادر کردند چون توجه افکار عمومی دنیا به سمت این حماسه بزرگ معطوف بود؛ اگر قوه قضائیه چند مهره سوخته فتنه را دستگیر می‌کرد این افکار عمومی به سمت دیگری منحرف می‌شد که این خسارت بود و لذا مقام ولایت و سیستم قضایی این مصلحت را تشخیص دادند که افکار عمومی معطوف به حماسه 9 دی بماند.


وی افزود: بعضی هستند که مصلحت‌اندیشی را برنمی‌تابند ضمن آنکه باید دانست قوای ما هم معصوم نیستند. اما با این حال قوه قضائیه با تمام وجود پای کار آمده تا از دستاوردهای ملت بزرگ ایران دفاع کند و جلوی کج‌اندیشی منحرفین بایستد. حال اگر ما قانون‌گرا هستیم باید با او همسو باشیم نه اینکه چوب لای چرخ کارهای قوه قضائیه بگذاریم.


این فعال سیاسی ادامه داد: اگر ما ضد مفاسد هستیم و اعلام هم می‌کنیم که هیچ همکاری با مفسدین نداریم باید به روند رسیدگی کمک کنیم و مقابلش نایستیم. اگر ما تکلیف‌پذیر هستیم، تکلیف این است که با سیستم قضایی همراه باشیم.


*این کدام اسلام است که رژیم صهیونیستی را خوب می‌داند؟

داود احمدی نژاد همچنین در قسمت پایانی حرف‌های خود نیز با بیان اینکه حرف‌هایی از قبیل اینکه "خودی و غیر خودی نداریم"، "ایران برای ایرانیان"، "مکتب ایرانی" و... انحرافی هستند، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم انسان‌ها را به دو بخش تقسیم فرموده و به حزب‌الله و حزب‌الشیطان اشاره کرده است. آنوقت ما چطور می‌توانیم این حرفها را بزنیم...؟! چطور می‌گوییم که آمریکا خوب است در حالی که این آمریکاییست که جنایت‌های فراوانی را در ژاپن، ویتنام، عراق و افغانستان رقم زده است.


وی گفت: ما چطور اسرائیل را خوب می‌دانیم و در عین حال معتقدیم که فهم ما از اسلام صحیح است؟ این کدام اسلام است؟ چرا با شفافیت با مردم صحبت نمی‌کنیم؟ چرا نمی‌گوییم که اساس این نظام ولایی را قبول نداریم؟ آیا فکر کرده‌اید که با دورنگی و نفاق می‌توانید در مجموعه نظام به حرکت خود ادامه دهید؟ آیا 32 سال تاریخ انقلاب اسلامی و موضع‌گیری منحرفین در مقابل انقلاب و ولایت فقیه را ندیده‌اید؟ نکند که غرور، چشم و گوش شما را زایل کرده باشد...؟!


منبع: فارس



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا