نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد عیادت کرد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد عیادت کرد.

دکتر "محمدعلی عبداله زاده" از حجت الاسلام و المسلمین سید جلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی که به علت سکته مغزی از چند روز قبل در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است عیادت کرد.

نماینده مردم طبس، در این ملاقات ضمن دیدار با خانواده حجت الاسلام یحیی زاده و گفت وگو با پزشکان معالج وی، از نزدیک در جریان روند درمانی و معالجات وی قرار گرفت.

دکتر عبداله زاده، در پایان برای حجت الاسلام یحیی زاده آرزوی سلامتی و بهبودی کامل از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد و گفت: یحیی‌زاده یکی از نمایندگان متعهد، اخلاق محور و ولایی مجلس است و از همه همشهریانم در جوار بارگاه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) می خواهم تا برای سلامتی این نماینده محبوب و ارزشی دعا کنند.

وی "حجت الاسلام یحیی زاده" را از نمایندگان متعهد و معتقد و پایبند ارزشهای نظام برشمرد و برای وی آرزوی سلامتی و شفای عاجل نمود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا