تقدير و تشکر استاندار يزد از رئيس پليس اين استان


يزدفردا  ـ استاندار يزد از خدمات ارزنده نيروي انتظامي استان يزد بالاخص رئيس پليس اين استان در مبارزه با اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر تشكر و قدرداني كرد.
به گزارش يزدفردا ، آقاي ”فلاح زاده“ استاندار يزد طي سخناني در حضور سردار ”عليرضا اکبرشاهي“ رئيس پليس استان يزد از زحمات نيروي انتظامي استان تقدير و تشکر كرد و اظهارداشت : توفيقي حاصل شد تا در خدمت برادرانم در نيروي انتظامي برسم و در جريان گوشه اي از تلاش و زحماتشان قرار بگيرم.

آقاي فلاح زاده افزود: نيروهاي انتظامي در دوران دفاع مقدس اعم از برادران کميته در لشکر روح ا... و در ژاندارمري سابق و شهرباني تلاش بسيار زيادي را در جبهه هاي پدافندي و آفندي کشيدند و شهداي والا مقامي را تقديم اين انقلاب نمودند و امنيت کلي را براي کشور ايران به ارمغان آوردند.

استاندار يزد خاطرنشان کرد : آنها در حوزه هاي مختلف زحمات زيادي کشيدند و در استان يزد تلاشهاي وافري داشتند که امروز گوشه اي از تلاشهاي آنان را ملاحظه کرديم .

 به عنوان نمونه کشف بالاي 2 تن مواد مخدر و دستگيري اشرار و همچنين کشف ديگر اقلام مخرب و مشروبات الکلي که لازم مي دانم از همه عزيزان در نيروي انتظامي خصوصاً رئيس پليس مقتدر ، توانمند و پرتلاش صميمانه تشکرو قدرداني كنم.

يزدفردا




خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا