به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع" در ابتداي اين پيام با بيان اين كه تعلیم وتزکیه از جايگاهي بس رفيع در آموزه هاي دين مبين اسلام برخوردار است آورده است: عرصه خطير آموزش و پرورش به عنوان يكي از برجسته ترين شاخصه ها درتوسعه همه جانبه است كه معلمان عارفانه و عاشقانه با بهره گيري از درياي معرفت و دانايي خويش،مهم ترين نقش را در اين رابطه بر عهده دارند.

فرماندار تفت با اشاره به اين كه معلم بر لوح جان ها نقش دانش و بینش حک می کند ادامه داده است: معلمان، اين شمع هاي فروزان آگاهي و بصيرت، در اين طريق الهي رسالتي خطير و نقشي بي­ بديل دارند واز اين رو مقامي رفيع به آنان عطا شده و از نقشي معنوي در پيشگاه الهي بر خوردارند.

زارع روز معلم را روز تجليل از ارزشهاي والاي انسانهاي فرهيخته و انديشمند عنوان كرده و افزوده است: تجلیل و تکریم از معلم در نظام مقدس جمهوري اسلامی حقیقتی است که از شرافت پاسداشت علم سرچشمه گرفته است.

وي در پايان آورده است: اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد آیت ا... علامه مرتضي مطهري(ره)، اين ايام را به تمام معلمان متعهد شهرستان تبريك گفته  و موفقيت همگان را با بهره گيري از تعاليم حيات بخش قرآن كريم از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا