به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و مقام رفیع معلم و استاد مراسمی با حضور جمع کثیری از اساتید و کارکنان دانشکده فنی امام علی(ع) یزد برگزار گردید. در این مراسم که با حضور آقایان محمدصالح جوکار نماینده محترم مردم یزد و اشکذر در مجلس و مهندس محمود شاکری شمسی فرماندار یزد نیز همراه بود برنامه های متنوعی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ معلم به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، در ابتدا آقای مهندس دشتی ریاست محترم دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به حضار، به بیان توضیحاتی در مورد دانشکده پرداخت. وی ضمن بیان تلاش ها و فعالیت های انجام شده در این مرکز، خواستار بررسی مشکلات اساتید حق التدریس و کمبود نیروی انسانی و منابع مالی واعتباری دانشگاه فنی و حرفه ای در مجلس شورای اسلامی شد.

در ادامه این مراسم آقای جوکار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری به بیان ویژگیهای شخصیتی این استاد فرزانه پرداخت و بر لزوم بهره گیری از فکر و اندیشه این استاد فرزانه در تربیت نسلی کارآمد و تونا اشاره نمود. نماینده محترم مردم یزد و اشکذر در مجلس ضمن تاکید مجدد بر جایگاه رفیع دانشگاه فنی و حرفه ای خواستار حل مشکلات این دانشگاه از طریق مجلس و دولت شد.

در پایان این مراسم از اساتید برگزیده دانشکده تجلیل و قدردانی بعمل آمد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا