شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد با صدور پيامي رحلت عالم رباني حضرت آيت الله حاج سيد جواد حيدري(ره) را تسليت گفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد" در پي رحلت عالم رباني حضرت آيت الله حاج سيد جواد حيدري(ره) پيام تسليتي صادر نمود.
متن کامل اين پيام به شرح ذيل است:
انالله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الهي حاج سید جواد حیدری(ره)  موجب اندوه و تاسف فراوان گردید. بی شک فقدان آن انسان زاهد که سراسر عمر بابرکت خویش را در مسیر الهی تبلیغ و ترویج معارف اسلامی و خدمت خالصانه و بی وقفه به مردم سپری کرد ثلمه ای بزرگ و جبران ناپذیر است.
حضرت آیت الله حاج سید جواد حیدری(ره)  از نوادر عرصه های خطیر علم و عمل، اخلاق و ادب، معنویت و تهذیب و تعبد و تعهد بود و از مروجان حقیقی و مخلص مکتب اهل بیت علیهم السلام محسوب می شد که  گام‌های پیوسته در سلوک الی‌الله، همراه با مجاهدتی کم‌نظیر در تربیت نفوس مستعد و دل‌های مشتاق، خلاصه‌‌ای از زندگینامه آن روحانی عزیز است.  
این عالم جلیل القدر که همواره مورد اعتماد، وثوق و علاقه عموم مردم شریف استان دارالعباده یزد و عالمي متعبّد، ساده زیست و ملجأ علاقه مندانش بود در حالی در رمضان المبارک، ماه میهمانی خدا دعوت حضرت دوست را لبیک گفت که خدمات ارزشمند ایشان هرگز از یاد و خاطره مردم شریف و قدرشناس این سامان زدوده نخواهد شد.
شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد ضمن عرض تسلیت این ضایعه اسفناک به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تمام علاقمندان و دوستداران آن سالک راه حق، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بیت مکرم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نماید.
هيات رئيسه شوراي هماهنگي
روابط عمومي هاي استان يزد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا