معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد، اخلاق مداری را محور برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "عباسعلی رضایی" عصر روز شنبه در گردهمایی فرمانداران استان که در محل دفتر آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد، رعایت قانون، پرهیز از دوباره کاری و اخلاق مداری را از اصول کاری مسلم دولت یازدهم برشمرد.
وی بر اهمیت برنامه محوری، درنظر داشتن نظم و توجه ویژه فرمانداران به قانون تاکید کرد و گفت: مدیران و کارگزاران اسلامی در برابر خداوند متعال و مردم مسئولند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در بخش دوم سخنان خود، مشارکت، حاکمیت قانون، شفافیت، مسئولیت پذیری، اجماع سازی، عدالت و انصاف، اثربخشی و پاسخگویی را 8 ویژگی حکمرانی خوب دانست و اظهار داشت: مجموع این شاخص ها را می توان به عنوان دستورالعملی ارزشمند برای تعامل هرچه بهتر دولت، بخش خصوصی و جامعه تلقی نمود.
رضایی افزود: مدیریت دولتی نوین، بر پایه ارزشهای قانونی، مشروعیت و پاسخگویی استوار می باشد و این همان چیزی است که کارایی اقتصادی با ویژگی برقراری عدالت اجتماعی را رقم می زند.
 این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبیین شرح وظایف فرمانداران، بر توجه ویژه آنان به نقشه راه اصلاح نظام اداری، نظارت عالیه فرمانداران بر عملکرد دستگاه های شهرستانی، تعامل قوی با دستگاه های اجرایی استان و تسلط بر قوانین و مقررات هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری تاکید کرد.
معاون استاندار همچنین با اشاره به آمار کارکنان دولت، به تشریح برخی از مباحث مرتبط با بودجه جاری و هزینه ای پرداخت. 
در ادامه مديران كل اداری و مالی، دفتر منابع انساني و تحول اداري، دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت، دفتر آموزش و پژوهش استانداري و  دبیر هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري، توضيحاتي در خصوص شرح وظايف حوزه کاری خود و زمینه تعاملات مابين دفاتر و فرمانداري ها ارائه نمودند.
در پايان كارگاه آموزشی برقراري تعامل مؤثر برگزار شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا