راهنماي شنيداري ديدني هاي ميبد يزد از طريق شبکه واگو

ميبد با تاريخي بيش از( 7000 )هفت هزار سال مدنيت و تمدن را به جهان عرضه کرده است که وجود تک بناهاي تاريخي ارزشمند و بي نظير در کشور همچون نارين قلعه ومسجد زيرک بيده ، ... و بيش از 600 هکتار بافت تاريخي متراکم و با ارزش و منحصربفرد گواه اين مدعاست.

ميبد شهر حميت و همت و هنر است و مردماني فرهنگ دوست و سخت کوش و هنرپرور را در دل خود جاي داده است که دغدغه شان فرهنگ اسلامي ايراني است و کار فرهنگي کردن. و آنچه را که مردمان اين سرزمين کسب کرده اند به سبب تلاش و همت خودشان بوده و نه ياري ديگران. که گواه اين مطلب ، ميبد مهد صنايع دستي کشور اعم از سفال و سراميک و زيلو  و ... مي باشد

که در اين راستا به همت فرزندان با انگيزه و علاقه مند اين ديار جناب آقاي دکتر سيد عبدالعظيم پويا که از چهره هاي شاخص و فرهنگي نه تنها استان بلکه در کشور هستند و جناب آقاي دکتر مسعود جندقي ميبدي بنيانگذار و موسس بنياد ميبدي و با همکاري پايگاه پژوهشي ميراث فرهنگي شهرستان ميبد اقدام به تهيه و اجراي جاذبه هاي گردشگري شهرستان از طريق شبکه واگو کرده اند تا هر مسافر و گردشگري از هر کجاي اين دنيا با گرفتن چند کد به راحتي شنونده تاريخ و تمدن اين ديار کهن باشند.

باشد تا مقبول خالق و مخلوق قرار گرفته و انتظار اين است که با ارائه نظرات و پيشنهادات شما سروران گرامي، ما را بهتر از گذشته در خدمت رساني ياري نماييد.

ارادتمند – محمود اديبان

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا