آخرین جلسه هم اندیشی نمایندگان بانوان دستگاه های دولتی استان در خصوص برنامه های هفته زن به ریاست مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "فخر السادات خامسی هامانه" در آخرین نشست هم اندیشی نمایندگان بانوان در دستگاه های استان با حوزه بانوان استانداری در خصوص برنامه های هفته زن، برنامه های مد نظر برای این هفته را اعلام کرد.
به گفته مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداري، برگزاری جشنواره فاطمی با حضور دانشجویان و دانش آموزان استان، همایش بهارین طلوع ویژه بانوان شاغل استان و همچنین همایش تبسم یاس از جمله بزرگترین برنامه های این هفته است.
وی افزود: از این رو، از بانوان شاغل در دستگاه های استان می خواهیم که در خصوص برنامه ها اطلاع رسانی کرده و خود نیز در جلسات حضور مدام داشته باشند و دستگاه هاي اجرايي تمهيدات لازم براي حضور بانوان در برنامه هاي اين هفته را فراهم نمايند.
از جمله دیگر مواردی که در این جلسه مطرح شد، تشکیل اتاق فکر با هدف هم اندیشی و ارایه راهکار در خصوص وضعیت بانوان استان بود که مطرح شد دستگاه های دولتی استان، تشکل ها، مجامع امور صنفی و همچنین دانشگاه های استان، در معرفی بانوان توانمند و همچنین دانشجویان توانمند خود به عنوان عضوی از این اتاق فکر اقدام کنند.
گفتنی است، دیگر برنامه های هفته زن به همراه زمان و مکان برگزاری آنها تا یایان هفته از سوی روابط عمومی استانداری اعلام خواهد شد.

 











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا