حضور و درخشش اعضای جوانان هال احمر استان یزد در رشته های دومیدانی، فوتبال، والیبال، کوهنوردی و دعوت شدن به تیم ملی از نتایج توجه به ورزش در جمعیت هلال احمر استان یزد می باشد.

فاطمه دهقان، عضو تیم فوتسال بانوان هلال احمر استان یزد و از اعضای جوانان هلال احمر این استان به اردوی تیم ملی بانوان زیر شانزده سال دعوت شد.   این اولین بار است که یک بازیکن از یک تیم یزدی به تیم ملی فوتسال بانوان راه یافته است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اعلام کرد: با توجه به نقش عمده فعالیتهای ورزشی در جذب و نگهداری اعضای جوانان ، هلال احمر استان یزد تاکنون با استفاده از امکانات و تجهیزات ورزشی خود در سطح استان توانسته جوانان زیادی را در حوزه ورزشی فعال کند که حاصل آن حضور و درخشش اعضای جوانان هال احمر استان در رشته های دومیدانی، فوتبال، والیبال، کوهنوردی است .

حامد صدیقی از درخشش دوومیدانی کاران عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد که حاصل آن 13 مدال رنگارنگ توسط 6ورزشکار عضو شعبه مهریز می باشد.

وی از عباس باغی که در سال جاری 4مدال طلا و 2 مدال برنز قهرمانی کشور در رده سنی جوانان کسب نموده است و در عضویت تیم ملی دوومیدانی کشور می باشد به عنوان شاخص ترین ورزشکار عضو جوانان هلال احمر استان نام برد.

صدیقی، ابوالفضل زارع زاده، مهدی پلویی، محمدرضا زارع زاده، سیدحسین حسینی المدواری و ابوالفضل زارع را به عنوان دیگر قهرمانان ملی پوش دوومیدانی عضو جمعیت هلال احمر استان یزد در شعبه مهریز معرفی نمود.

لازم به توضیح است مربیگری دوومیدانی کاران هلال احمری را محمد حسین زارع بیدکی بر عهده دارد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا