به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، با حضور نماینده ولی فقیه ، فرماندار شهرستان خاتم و معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ، آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم در کانون آیت الله خاتمی شهر هرات برگزار شد .

در این مراسم ، حجه الاسلام " محمد رضایی " امام جمعه شهر هرات ، با تبریک هفته مقام مادر و تقدیر از فعالان حوزه تعلیم و تربیت ، مسئولیت پذیری را امری خطیر دانست و بر انجام امور جهت رضای الهی تأکید کرد.

همچنین فرماندار شهرستان خاتم طی سخنانی با قدردانی از فعالیت های مدیر سابق آموزش و پرورش ، از مسئولان و فرهنگیان خواست تا با همدلی و همکاری مجدّانه جهت انجام وظایف خطیر آموزش و پرورش تلاش کنند .

" محمد زاده رحمانی "  آموزش و پرورش را اصل زیر بنایی در برنامه ها و توسعه ی ملی کشور و نیروی انسانی توانمند و کارآمد را بخش نرم افزاری و مهم درآموزش و پرورش خواند .

در ادامه معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با تشکر از حضور گرم کلیه مسئولین و فرهنگیان و با تقدیر از زحمات و خدمات چندین ساله " سید یحیی نورالدینی " ، انتصاب " حبیب ا... کاظمی نسب " به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش خاتم را تبریک گفت .

" علی دهقان بهابادی " ، آموزش و پرورش را عرصه ی اندیشه و تفکر ، فصل مشترک با مردم ، همفکری ، مشارکت و خرد جمعی  خواند و به مسئولین آموزش و پرورش توصیه کرد در برنامه ها ، مدیریت فعال ، هوشمندانه ، مشارکتی و پویا را مدنظر داشته باشند .

وی ، اصول وحدت ، تعامل ، هم اندیشی ، هدایت و رهبری را مایه ی پیشرفت و توسعه در آموزش و پرورش برشمرد .

***

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا