یزدفردا :شهيد هادي صالحي در سال 1364 در روستاي صالح آباد شهرستان تفت استان يزد در خانواده اي مذهبي و متدين ديده به جهان گشود.

 اين شهيد والا مقام، فرزند سوم خانواده اي مؤمن و پاك سرشت؛ در سال 1364 مصادف با شب بيست و سوم ماه مبارك رمضان در روستاي صالح آباد تفت ديده به نظاره ي هستي گشود.

او كه از تربيتي صحيح و خداپسندانه بهره داشت و در هوش و ذكاوت نيز زبانزد خاص و عام بود، بعد از اتمام دوره ي ابتدايي در دبستان شريعت صالح آباد دوره ي راهنمايي را در مدرسه لقمان (حاج علي عسكر) با هدف كمك به والدين خويش و تعيين مخارج خانواده ترك تحصيل كرد و به كشاورزي مشغول گرديد.

آن بزرگوار كه بسيار نيكو خلق ، درست كردار و متواضع بود و همواره به انجام فرايظ ديني و احترام به پدر و مادر خويش اهميت مي داد و اكثر مواقع به تلاوت قرآن مي پرداخت، در سال 1383 راهي خدمت مقدس سربازي شد تا به ميهن و ملت خويش خدمت كند.

او بعد از اتمام دوره ي آموزشي خود در زاهدان قبل از اعزام به بم حدود 10 روز را در كنار خانواده خويش گذراند و پس از آن با يك خداحافظي گرم و طلب حلاليت جهت ادامه خدمت عازم بم شد ، و چند هفته بعد در تاريخ 11/9/1383 هنگام درگيري با قاچاقچيان و اشرار از خدا بي خبر در جاده بم- زاهدان به شهادت رسيد و سوار بر بال فرشتگان الهي به ملكوت اعلي راه يافت.

ياد و نامش پيوسته چراغ راه عاشقان باد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا