همایش علمی حجاب و عفاف با محوریت بررسی پیشینه حجاب در کشور و استان یزد به همراه نمایشگاه اسناد استان در این خصوص، در قالب نشست یزد شناسی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، جلسه هم اندیشی در خصوص برگزاری همایش روز ملی حجاب و عفاف، روز شنبه 21 تیر ماه با حضور مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه های ملی استان و نمایندگان بانوان در دستگاه ها در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.
طبق هم اندیشی های انجام شده در این جلسه، مصوب شد که همایش علمی حجاب و عفاف با محوریت بررسی پیشینه حجاب در کشور و استان یزد و همچنین تشریح مقاومت بانوان یزدی در خصوص کشف حجاب در طول تاریخ با به نمایش گذاشتن اسناد استان در این خصوص برگزار شود.
گفتنی است، همایش بزرگداشت روز ملی عفاف و حجاب با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سازمان اسناد و کتابخانه های ملی استان و همچنین با تعامل دستگاه های مختلف استان، صبح چهارشنبه، 25 تیر ماه برگزار می شود.
لازم به ذکر است، زمان قطعی و مکان برگزاری این همایش که در قالب شانزدهمین سلسله نشست های یزد شناسی برگزار می شود، متعاقبا اعلام خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا