یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:فرمانده انتظامي استان يزد از كشف بيش از 700 ميليون ريال سوخت قاچاق از يكدستگاه تانكر نفتكش خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد:  سرهنگ "ايرج كاكاوند" در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق فرآورده هاي نفتي، ماموران پليس آگاهي استان يزد به يك دستگاه تانكر نفتكش كه در مسير كمربندي درحركت بود مشكوك شده و خودرو براي بازرسي متوقف شد.

وي با اشاره به اين مطلب كه راننده خودرو با اعلام اينكه تانكر آماده بارگيري روغن نباتي مي باشد سعي در فريب ماموران داشت ، ادامه داد: ماموران پليس آگاهي با تيزهوشي و درايت 32 هزار ليتر سوخت قاچاق را كشف كردند.

سرهنگ كاكاوند ارزش اين محموله نفتي را بيش از 740ميليون ريال برآورد كرد و افزود:در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و تحويل مقامات قضايي شد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان يادآور شد: بدون همكاري و مشاركت مردم نمي توان در مقابله با قاچاقيان سوخت كه يكي از مهمترين مسائل تهديد كننده كشورها به ويژه كشورهاي در حال توسعه هستند، ايستاد ؛ لذا در ابتدا مي بايست مردم را با اين معضل اجتماعي و زواياي پنهان آن آشنا كرد و نسبت به پيامدهاي منفي آن به باور رساند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا