معاون برنامه ريزي استاندارگفت: كارآفرينان داراي ايده هاي نو و جديد هستند و ابتكارات جديدي را به عرصه مي آورند بنابراين بايد از آنها در برابر خطرات و ناملايمات حمايت كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا بابايي" روز سه شنبه 24 تيرماه در جلسه هيات فني تاسيس مراكز مشاوره، اطلاع رساني و خدمات كارآفريني با اشاره به اينكه مسئول اشتغال دستگاه هاي اجرايي در استان ها ادارات تعاون، كار و رفاه اجتماعي هستند و دبير خانه مربوطه نيز در اين اداره كل مستقر شده است، اظهار داشت: با تعدد مراكزي كه زير نظر دولت كار مي كنند، مخالف هستم.
وي افزود: دولت با توجه به وجود نااهلاني در زمينه مشاوره به اين نتيجه رسيد كه بايد اينگونه مراكز را راه اندازي كند تا اين مقوله ساماندهي شود.
اين مقام مسئول تاكيد كرد: مراكز مشاوره بايد ساماندهي شود و محور صدور مجوز مشخص گردد و از تعدد و پراكندگي مراكز دور شويم.
بابايي خاطر نشان كرد: مراكزي كه مجوز را اخذ نمايند بايد از عملكرد خود در جلسات آتي دفاع كنند.
مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز در ادامه اين جلسه اظهار داشت: كارآفريني يك فرهنگ است كه يكي از واقعيات جامعه امروز ما را شكل مي دهد.
"محمد حسين رياحي" با تاكيد بر اين نكته كه نظام كارآفريني و توليد اشتغال بايد توسط تعاون، كار و رفاه انجام شود، افزود: هنر اين است كه اگر نگاه جديدي در توليد وجود دارد ما آن را توسعه دهيم.
وي خواستار نگاه حمايتي بيش از گذشته از مقوله كارآفريني شد و بيان كرد: افرادي خلاق و پوپا در جامعه وجود دارند كه تلاش مي كنند با صنعت ارتباط برقرار كنند كه بايد از ايشان حمايت شود.
رياحي خاطر نشان كرد: ايجاد مراكز كارآفريني در دستور كار دولت تدبير و اميد قرار دارد.
در ادامه جلسه هيات امنا فعاليت كانونهاي كارآفريني كشور به منظور آشنايي بيشتر اعضا به اهداف و وظايف كانون برگزار شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا