مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری، استفاده واحد از یک نرم افزار جامع برای امور اداری و مالی را رویداد بزرگی دانست و برای بهره مندی همه شهرداری های استان از این نرم افزار بازه زمانی تعیین کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی استانداری یزد، "سید رضا خادمی" روز شنبه 25 مرداد، در جلسه ای با کارشناسان اداری و مالی برخی شهرستان ها، خبر از لزوم بهره مندی همه شهرداری های استان از نرم افزار اتوماسیون جامع اداری و مالی داد.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، با بیان اینکه طی مناقصه ای 17 نرم افزار در حوزه اداری و مالی خریداری شده است، گفت: تاکنون این نرم افزارها در 18 شهرداری نصب و راه اندازی شده است.
وی، در این جلسه که با حضور کارشناسان حوزه مالی و اداری شهرداری های اردکان، میبد و ندوشن و همچنین کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد، این اتفاق را رویداد بزرگی دانست و گفت: شهرداری ها باید از این پس روش های متعدد پیشین، برای امور اداری و مالی را تغيير دهند و باید به استفاده از یک نرم افزار واحد روی بیاورند.
این مقام مسئول، با تاکید بر اینکه نرم افزار جامع باید در همه شهرداری ها مورد بهره برداری قرار گیرد، افزود: برای تحقق این مهم، فرصت زمانی حداکثر دو ماه برای تغییر در سیستم اداری و مالی شهرداری ها در نظر گرفته می شود.
وی، نرم افزار جدید را قابل مقایسه با سایر نرم افزار ها ندانست و بر لزوم استفاده از این نرم افزار برای آسان شدن امور مالی و اداری شهرداری ها و همچنین جامع نگری در حسابداری تاکید کرد.
در این جلسه که با هدف بررسی مشکلات سیستم های اداری و مالی و برای جمع بندی و حل مشکلات در این خصوص تشکیل شد، مدیر کل دفتر امور شهری و شورا ها به تشریح مزیت های استفاده از این نرم افزار پرداخت و از کارشناسان مربوطه خواست با توجه به وقت، هزینه و برنامه هایی که برای تحقق این مهم پایه گذاری شده است، در ابتدا استفاده این نرم افزار در این سه شهرستان را پایه ریزی کرده و در عین حال، با تقویت نیروی انسانی و آموزش در راستای این اهداف گام بردارند.
گفتنی است، از سوی کارشناسان شهرستان ها نیز در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت و در مورد برخی مشکلات و کاستی ها برای تغییر نرم افزار مالی و اداری شهرداری ها هم اندیشی شد.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

 

 

 

 

 












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا